Снимка: архив Bulphoto
fallback

Зимното поддържане на България е на добро ниво и изисква огромни усилия, заяви председателят на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Дончо Атанасов.

"Поддържането на "Тракия" е било винаги приоритет. Няма как 1000 км магистрали, когато започне обилен снеговалеж, да бъдат на асфалт. Значително сме подобрили качеството на зимното поддържане. Стараем се с оглед на огромния тежкотоварен трафик да поддържаме максимално на асфалт", заяви инж. Атанасов.

Oще по темата

По думите му проблем пред целия бранш е, че има огромен недостиг на кадри.

"Все по-драстичен е недостигът от шофьори и всичко, което е свързано с управление на техниката. Не знам какво ще правим. Недостигът на кадри ще става все повече и повече", посочи Атанасов пред "Фокус".

Според него рано или късно проблемът ще избие в обществото.

"Липсата на кадри става драстична за България. Няма млади хора механизатори. При 3200 машини ни трябват около 6000 шофьори", пресметна още инж. Дончо Атанасов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

35

Шаран-БГ

преди 6 години

Бати Дончо се преуморил от "огромните усилия"по почистването на проектните 1370 км автомагистрали в РБ! "Изсипал" се горкия......... Уикипедия дава за есента на 2016 година 776,87 км готови магистрали и 36,2 км в строеж в страната-ррай! Ако последните са построени тази година /не вярвам ,мале/ - общо 813 км и 70 метра!?Значи с готова "Хемус" в 2030 год може и да станат "илядо" километра ! АПИ не е министерство, ама бати Дончо лъже като министЕр !Жив и здрав да е - депутатин да бъде !!

34

pasenger 57

преди 6 години

Така наречената АПИ трябва да се закрие ,защото имитира някаква свършена работа .Минете по която и да е втора класа пътна мрежа и ще видите ,че липсва каквато и да е пътна маркировка . А ние пътуваме именно по такава за да отидем на работа ,а не по магистрали до GREECE на WIKEND .

33

Анонимен

преди 6 години

Трябва и да се плаща на шофьорите, а не само да искате работата да се свърши.

fallback