Часове, след като пълен автобус се обърна в канавка на АМ "Тракия", все още няма яснота какво е причинило произшествието – преумора, неизправност или недобросъвестен водач на друг автомобил.
По данни на МВР пострадалите пътници са 17. 13 са били откарани в ямболската болница за преглед, другите четирима - в Бургас.
В Ямбол двама души са хоспитализирани, останалите са освободени.
11 от пътниците не са пострадали и са продължили пътя си с друг осигурен автобус.
Тази сутрин в МБАЛ-Ямбол остават двама от пострадалите. Директорът й д-р Панайот Диманов се обърна към държавата и МЗ с апел да подпомогнат болницата, която е на стратегическо място, но й липсва ресурс. В спешното й отделение има 4 легла, съобщава BTV.
Според пътници возилото внезапно тръгнало към канавката и така се оказало на една страна извън пътя. Някои споделят, че по време на пътуването отпред се е чувало тракане, други са категорични, че такова излизане от пътното платно може да се случи само при заспиване на водача. Според друг ог пътницитя същият шофьор по-рано през деня е карал в обратната посока – нещо, което при единствен водач не е допустимо.
Според Георги Атанасов, управител на фирма "Юнион Ивкони", чийто е автобусът, кола е засякла рейса и това е причинило катастрофата. "Шофьорът беше силно притеснен от случилото се, не можа да даде адекватен отговор", посочи той.
По думите му служителят е от година и половина във фирмата и е минал изпит преди да започне да кара пътници.
Автобусът е на 12 години, минал е преглед преди 10 дни. Управителят на превозвача посочи, че преди излизане от автобазата всеки рейс се проверява за неизправности.
По случаят е образувано досъдебно производство
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
39
ПРАВЕТЕ СИ СМЕТКА
преди 6 годиниТази фирма преди много години успя някак си да ни докара живи от Мадрид до София за малко под 60 часа, И не, не съм сбъркал цифрата. 60. Надуха ни главите с 3 касети чалга до полудяване. В Италия по магистралите на няколко пъти щяха да станат катастрофи, защото карахме с 50 км/ч. Връх- качиха някакви руснаци или украинци, които честно предупредиха, че нямат визи, но им взеха парите и после стояхме 3 часа на словенската граница заради тая алчност.
38
Факт
преди 6 годиниПринципно при автобусните фирми, собственика на фирмата определя на 95% как да се шофира, а от шофьора зависят останалите 5%. Техническото състояние на автобусите - то по документи винаги е изрядно, а подписалият се, че автобуса е изряден може да избира - или не пуска автобуса, защото има технически проблеми и го уволняват или подписва, че е в ред и не го уволняват. Разбира се ако после стане нещо подписалият се е виновен.
37
коко
преди 6 годиниПреди две години пътувах с тази фирма и не повторих.Автобусът беше мръсен,тресеше и шумеше а шофьорът с вид на селски бабаит пушеше цигари и говореше по мобилния телефон по време на движение.