Снимка: архив, Булфото
fallback

10 рекламни видеоклипа ще популяризират българските EDEN дестинации (European Destinations of ExcelleNce), което преведено означава прекрасни европейски дестинации, съобщиха от Министерството на туризма.

Кратките промоционални клипове са с продължителност до една минута и половина, за всеки един от градовете: Кюстендил, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Луковит, Сапарева баня, Природен парк Странджа и Сандански.

Направен е и един общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12 дестинации, включени в проекта, пише "Монитор".

Клиповете са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи. Те включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия.

Рекламните клипове са изработени с европейско финансиране по проект "Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН в България - второ издание", изпълняван от Министерството на туризма като бенефициент по програма COSME.

Те ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г.

Ще бъде използвано и онлайн пространството, а видео клиповете могат да бъдат излъчвани и при бъдещи рекламни кампании на България, както и от съответните дестинации за реализиране целите на регионалния им маркетинг.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

1

Анонимен

преди 7 години

ujas B E T O N

fallback