Снимка: БТА
fallback

Влаковете към Варна се движат с над 200 минути закъснение.

Има и спрени пътнически влакове и автобуси. Няма влак, който да се движи без дори 10-минутно закъснение, информира bTV .

Спрени от движение са влаковете по маршрутите Карлово - Бургас, Ямбол - Бургас, Варна - Бургас, Самуил - Силистра и Добрич - Кардам.

Причината за закъсненията са студовете, при които температурата на релсите достига до минус 28 градуса.

До обяд автобуси в посока Варна също няма, съобщиха от централната автогара София. Хората се пренасочват към гарата, за да пътуват с влак.

На летище София обстановката е спокойна, там закъсненията са минимални.

Проблеми има и по други направление.

Влакът от София за Силистра снощи е стигнал само до Русе, а от Силистра за столицата не е тръгнал влак, информира БТА.

Според Свилен Гърдев - ръководител на Пътнически център - Русе, пътниците са подслонени,осигурени са им храна и напитки. Чакащи пътници от други направления има и на гара Самуил. На тях също са осигурени подслон, храна и напитки.

В района на Силистра по жп линията работи снегорин. Очаква се да бъде изпратен още един, за да бъдат пробити преспите. В късния следобед вероятно ще стане известно кога ще бъде възстановено движението.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

16

bigpick

преди 7 години

Те и без сняг си закъсняват. 15мин по разписание е нормално.

15

Ж.П.

преди 7 години

Железниците у нас са оставени на самотек. Намален персонал по гарите, поддръжката на железния път, поддръжката на осигурителни инсталации и енергоснабдяване. Само началниците са повече, но днес те не са с лопатите да чистят сняг, а правят сметка как да свият некой лев....

14

timi

преди 7 години

така ще трябва да стане ясно че без хора железница няма как да има във цяла западна Европа железницата е държавна собственост и работят най малко към 20 хиляди души и е печеливша само българската е на загуба и тук е разликата поради калпавото управление иначе на запад държавата печели добре от своите железници и там тези фирми са наи големите и това е пълна глупост дето се говори във България че частното е най доброто в Германия по браншове частният бизнес е 30 процента

fallback