Железниците у нас са оставени на самотек. Намален персонал по гарите, поддръжката на железния път, поддръжката на осигурителни инсталации и енергоснабдяване. Само началниците са повече, но днес те не са с лопатите да чистят сняг, а правят сметка как да свият некой лев....
така ще трябва да стане ясно че без хора железница няма как да има във цяла западна Европа железницата е държавна собственост и работят най малко към 20 хиляди души и е печеливша само българската е на загуба и тук е разликата поради калпавото управление иначе на запад държавата печели добре от своите железници и там тези фирми са наи големите и това е пълна глупост дето се говори във България че частното е най доброто в Германия по браншове частният бизнес е 30 процента
Браво! За 500 000 000 лева държавна субсидия - толкова... В Канада и Русия сигурно през зимата температурата на релсите е около нулата, а?
Варна никога не е била приоритет на Герб,зимата за 2снежинки летището затваря,сега няма автомобилен транспорт от София до Варна ,а бдж пътува с ледени вагони и закъснение от 4часа,Бойко защо толкова мразиш варненци!
През 2012-та общото закъснение за всички влакове по високоскоростната линия Tokaido Shinkansen в Япония е 0,6 минути. Това е за цялата година!
Важното е ГЕРБ да са на власт, а това, че крадливата клика на мутро-пожарникаря и в частност *** Московски фалираха БДЖ го знат и децата.Сега ще се приватизират железниците и верни партийни другари от ГЕРБ ще плюскат народна пара.
Влаковете към Варна – с над 200 минути закъснение!