Снимка: bTV
fallback

Земекопната машина, нужна за строителството на софийското метро, тръгна от Козлодуй за столицата.

Тя е с обща дължина 59 м, ширина 5,2 м, височина 4,6 м и обща маса 335 т. Поради големината си "къртицата" се транспортира на части с кораби от Германия.

Нейният маршрут от днес до 11 декември ще бъде АЕЦ "Козлодуй" – Хърлец, Гложене – Бутан, Софрониево, Крушовица, обходния път на Враца, пътя Враца – Мездра – Ботевград – Врачеш - Ботевградски проход /Арабаконашки проход/, Горно Камарци, Саранци – София – Северна скоростна тангента – Западна дъга – ул. "Любляна" - бул. "Овча купел“." - ул. "Житница".

Машината ще се транспортира през светлата част на денонощието.

Първите детайли бяха натоварени днес на четири влекача от пристанището в Козлодуй със специална сигнализация и полицейски ескорт, съобщи bTV.

В по-тесните участъци по международния път Е-79  се налагаше да се спира за кратко движението на тирове, но шофьорите проявяваха разбиране и до огромни задръствания не се стигна. 

Очаква се утре да бъде извозена най-обемната част от машината с тегло 175 тона.

Агенция "Пътна инфраструктура апелира водачите да карат внимателно, със съобразена скорост и да спазват указанията на "Пътна полиция".
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

SD

преди 7 години

Винетка няма !Винеткатааааааааа .

9

Сп??нс

преди 7 години

Ако е истина че ги оставят в тунелите, ще продължението на древна традиция - в Египет умрелите роби са заравяни до пирамидите, а в пълнежа на китайската стена е пълно със скелети на участвалите в строежа.

8

Сп??нс

преди 7 години

И аз като 1 и 2. имам спомен, че по времето когато беше кмет, краля слънце достави първата подобна машина и гордо обясняваше на пролетариата що за чудо е. Също така, ако не ме лъже паметта я взеха под наем за почти колкото би им струвало да я купят.

fallback