Банята на 5-звезден хотел. Снимка: Нова тв

Когато избираме хотел, който твърди, че е с категория 5 звезди, очакваме истински лукс. Почистени стаи, сменени чаршафи, без мухъл, но... Йорданка Кърджева споделя пред Нова тв как мизерията и мръсотията ги поглъща още с настаняването им в хотел на Слънчев бряг.

След двучасово чакане във фоайето на хотела те най-накрая биват настанени. В стая с пълно кошче, мръсни чаршафи, непочистени косми по пода, а мизерията в банята е на висота. Цялото това удоволствие струва 266 лева на ден, за трима човека.

Жената разказва, че е избрала именно това място, тъй като е извън централната част на Слънчев бряг и е очаквала да може да ползва удобствата, които хотела твърди, че предоставя. А именно – ол инклузив с включена храна, басейн, а и в близост до чист плаж.

Първоначално Йорданка и семейството ѝ подходили с търпение и решили, че това е просто изключение. От хотела отреагирали и им изпратили камериерка. Тук семейството се сблъскало с поредният проблем – самата камериерка не била с особено добра хигиена, нарамила един куп чаршафи, които трябвало да смени.

Йорданка споделя, че дори не говорела много добре български. Камериерката се опитала да се извини и обяснила, че все пак доста бързат и това е част от причината гостите да са заварили стаята в това й състояние.

Управителят на хотела потвърди автентичността на снимките на сeмейството.

"Навсякъде по света настаняването започва от 14.00 часа, в случая туристите са пристигнали в хотела по-рано, те са регистрирани в системата в 12:30 часа, преди 14:00 часа от рецепцията съжалили туристите и ги качили в стаята като им е казано, че тя не е оправена. В този момент има обаждане от рецепцията към старшата камериерка, да се изпрати човек, който веднага да почисти стаята. След 5 минути в стаята влиза камериерка и стаята е почистена и заредена", обясни управителят Атанас Лазаров.

Почиващата обаче твърди, че в никакъв случаи тя и семейството ѝ не са били предупредени от рецепцията, че стаята е непочистена. По нейни думи ситуацията е добре позната за персонала, защото те са реагирали съвсем спокойно с думите ''Знаем!''. Тя допълни, че настоява да ѝ бъдат върнати парите за нощувките.

От хотела им отвръщат, че трябва да се обърнат към туроператорската фирма, с която са резервирали нощувката си, но все още не е предявен иск за възстановяване на сумата.

''Клиентът казва за проблема на следващия ден, тогава й е обяснено, че сумата за неизползваната нощувка трябва да бъде предявена за връщане към туроператора, на когото тя е платила'', категорично отсича управителят на хотела.

Семейството настоява парите за престоя да им бъдат възстановени и дори са готови да потърсят правата си в съда.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase