Ситуацията в Северозападна България е изключително тежка, като постоянно се късат нови проводници и падат стълбове заради тежестта на натрупания лед. Това заявяват от ЧЕЗ Разпределение във връзка с авариите в района.
Екипите на ЧЕЗ работят извънредно, за да се отстранят възникналите аварии. Според дружеството ситуацията е усложнена заради неработещите подстанции в Белоградчик и Мартиново. Прекъсванията на тока там се дължат на опита на ЧЕЗ да снабдят гражданите с алтернативно електичество. „Това води до претоварване на нашата мрежа, до възникване на нови аварии и до забавяне на тяхното локализиране, тъй като е невъзможно да се извършват необходимите проби за откриване на засегнатите участъци.“, обясняват от ЧЕЗ.
От началото на авариите досега са подменени 75 стълба от електропроводите, захранващи захранващи населените места в Северозападна България, както и 70 хиляди метра скъсани проводници. „100 екипа на ЧЕЗ работят извънредно за отстраняване на авариите в Северозападна България от началото на авариите“, обобщават от дружеството, като по думите им действията на служителите при тези условия в засегнатите райони граничат с героизъм.
Към 16 ч. днес потребители без електрозахранване са 8000 клиенти от 7 общини в Област Видин, 1450 клиенти от 2 общини в Област Враца и 10 хиляди клиенти от 7 общини в Област Монтана.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
9
Анонимен
преди 9 годиниЕ КАК НЯМА ДА ПАДАТ СТЪЛБОВЕ КАТО 30 ГОДИНИ НЕ СА БОЯДИСВАНИ ПРОТИВ КОРОЗИЯ? ЕДНО ВРЕМЕ НА ВСЕКИ 3 ГОДИНИ ИМАШЕ СПЕЦИАЛНИ БРИГАДИ КОИТО БОЯДИСВАХА СЪС СПЕЦИАЛНА БОЯ ПРОТИВ КОРОЗИЯ ВСИЧКИ ЖЕЛЕЗНИ СТЪЛБОВЕ ЗА ВИСОКО НАПРЕЖЕНИЕ. САМО ЧЕ БОЯТА Е МНОГО СКЪПА 1 ЛИТЪР НАВРЕМЕТО СТРУВАШЕ 10 ЛВ. А СЕГА СИГУРНО ЩЕЕ КЪМ 50 ЛВ. ДА НЕ СА ЛУДИ ДА ДАДЪТ МИЛИОНИ ЗА БОЯ ЧЕЗНИТЕ В УШИТЕ. КОГАТО МИНАВАТЕ ПОКРАЙ ЕЛ. СТЪЛБ ЗА ВИСОКО НАПРЕЖЕНИЕ ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИ ДА ВИДИТЕ КАКВА РЪЖДА ГИ ЯДЕ.
8
жица жица...
преди 9 годиниабе и аз чувам че тези дружества постоянно сменяли медните проводници с нискока4ествени "алуминиеви",които всъщност били смески от незнайно какви метали...нека спецовете да кажат колко се губи от по-голямото им съпротивление.И че толкова са стопили персонала, че има екипи които пътуват 50-60 км. доавария,ама нищо не казвам...
7
Анонимен
преди 9 годиниКой е собственик на подстанция Белоградчик? НЕК, БЕХ, ЕСО. Да си оправят бакийте от изброените шапки.