Затвореният Проход на Републиката. Снимка БТА
fallback

Близо километър е разрушеният участък в Прохода на Републиката. Изронен е асфалт, пропаднали са мантинели и вертикална маркировка, силните води на река Белица през изминалата нощ са подкопали основите на пътя, съобщава БТА.

В момента проходът е затворен за движение, пропускат се само автомобили със специален режим и хора, които пътуват към съседните села Нацовци и Габровци.

Екипи на агенцията "Пътна инфраструктура" са на мястото, за да огледат пораженията. Според областния управител инж. Георги Рачев ще е необходимо време, за да бъде въведен пътят отново в експлоатация. Участъкът се намира между Килифарево и село Нацовци.

Директорът на Областно пътно управление във Велико Търново Георги Филипов каза, че Южният пътен възел в града е затворен за тежкотоварни автомобили.

Това се е наложило, защото водите на река Янтра са достигнали до парапета на съоръженото в критичните часове тази нощ. Движението е отклонено по обходен маршрут през кв. „Чолаковци”.

Филипов съобщи, че съоръжението ще остане затворено до извършване на обследване на моста преди хлебозавода. „В момента неговото състояние е предаварийно. Очаква се най-рано в средата на следващата седмица да имаме някакви резултати”, добави още той.

Директорът на ОПУ припомни, че по-рано водите на р. Янтра бяха излезли при с. Първомайци, но към момента наносите от дърветата са изчистени и няма проблеми. Реката все още е пълноводна, но положението в областта се нормализира, добави той.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

от В.Търново

преди 9 години

Не дрънкайте глупости и не търсете сега политизация, че само се излагате. Участъкът между Килифарево и Нацовци е доста стар и няма нищо общо с кражбите на Батко и Братко. Техните строителни истории са по-нататък, от с.Вонеща вода нагоре. Този разрушен участък беше строен още 1991-1992 г., оттогава само козметични ремонти. Тепърва има да се 'радваме' на случващото се с Батко-Братковия район.....

9

Пътен инженер

преди 9 години

И имаше защо - кражбите бяха гигантски. Заради незаконна сеч и търговия с инертни материали, скатовете са на пътя и насипите са неправилно и опасно оформени и ще се свличат и срутват вечно. Обаче братята станаха милионери и червени олигарси, а магистралите замряха, щото за тях пари нямаше. После Герб отвориха фондовете, които са САМО за инфраструктура, и всички ревнаха, че не се ядял асфалт! Трябвало да се дават детски и помощи на ромите с тях. Да, ама не - ЕС не е БСП и не храни търтеи нагли

8

Пътен инженер

преди 9 години

Драги разбирачи, позволявам си да ви информирам, че Хаинбоаз е на 70, а не на 30 год и е правен с бригадирски труд. Трудно е да обясня на младите какво е това, обаче старите комунисти да не ми се превземат, то си беще каторга. Обръщам сериозно внимание, обаче, на факта, реконструкцията му беше златната кокошка на "Батко и братко" и отчасти заради злоупотребите на този обект, при управлението на тройната коалиция БСП/НДСВ/ДПС, Европа ни блокира фондовете по ОП Транспортна инфраструктура

fallback