Предстоящо цялостно преустройство на сградата от собственика на ЦУМ налага “Софийска вода” АД да преустанови дейността на намиращия се на партера център за обслужване на клиенти, считано от 27-ми септември. С цел обезпечаване качеството на предлаганите услуги, дружеството незабавно стартира проект по оборудване и откриване на нов модерен и просторен център за клиентско обслужване в максимално кратки срокове.

Дотогава приканваме своите клиенти да се възползват от широкия пакет дигитални услуги и информация онлайн на сайта на дружеството - sofiyskavoda.bg, както и в мобилно приложение „Моята вода“ за смарт устройства. Чрез създаването на личен профил, ще имате възможност да следите месечното си потребление и издадени фактури, да подавате самоотчети, както и да заплащате директно безкасово сметките си, което значително би спестило допълнително време и усилия.

Също така на разположение на клиентите на дружеството остават останалите центрове за услуги, от които може да се възползвате, със следните локации:

·     ж.к. „Красно село“, бул. „Цар Борис III” №159

·     ж.к. „Младост“ 4, Бизнес парк София, сграда 4

·     ж.к. “Люлин” 4, бул. “Панчо Владигеров”, бл. 442

·     ул. “Сердика” №5, Сградата на НАГ (само за технически услуги)

Работното време на всички центрове е от 8:00 часа до 17:00 часа всеки делничен ден, като за удобство на клиентите, извънредно в събота ще работят центровете в ж.к. „Красно село“ и ж.к. „Младост“4 със същото работно време.

Екипът на “Софийска вода" АД се извинява предварително на своите клиенти за причинените неудобства!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase