fallback

Преди дни кръговото кръстовище на "Лъвов мост" в София осъмна с големи пукнатини в асфалта и това бързо породи редица коментари, че общината отново трябва да прави поредния "ремонт на ремонта".

Експертът по пътна безопасност Диана Русинова и автомобилният състезател Румен Дунев коментират как се поддържат пътищата у нас пред Bulgaria ON AIR.
Oще по темата
"Парите, които харчим в България, не са достатъчни - ние си купуваме най-евтиния продукт. Проблемът не е в това, че е било -15 или +20, а че за много кратък период се получи това замразяване и размразяване и всъщност горната част на асфалта се е сцепила", коментира Русинова.

Тя посочи, че едни експерти са на мнение, че трябва да се сложат метални шини, а други са категорично против.

Румен Дунев посочи, че след появата на пукнатините на кръстовището много експерти са изразили различни мнения и са създали фалшиви новини. Фирмата-изпълнител е заявила, че ще покрие щетите, а фугите ще бъдат оправени, но за тази цел е необходимо температурите навън да бъдат по-високи.

"Имаше изплашени хора, че мостът ще падне. Не, мостът няма да падне, поне не заради този проблем. Тези фуги по никакъв начин не застрашават живота и здравето на никого", заяви Русинова.

Според Румен Дунев нещото, което държавата трябва да направи, е да не се разчита само на новите системи на автомобилите, а да се направи съоръжение, в което да се повишава квалификацията на водачите в контролирана среда.

Той е категоричен, че повишаването на контрола по пътищата е ключов фактор за решаването на проблемите.

"Държавата е длъжна да осигурява безопасна среда за управление на водачите", заяви Дунев.

Русинова посочи, че у нас властите санкционират само за превишена скорост, а трябва да започнат да санкционират и за неправилно престрояване, за минаване на червен светофар и много други неща, така че да се повиши контролът..

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

35

Pavior rabotq 15godi

преди 3 години

Hora stiga s tiq gluposti predi godini asvalta si beche asvalt ama si beche nach a sega stanahme evropeici e etovi evropeiski asvalt predi si raborihme samo s nachi materiqli ama sega si surbete poparata

34

Добре сме

преди 3 години

"Като знам какъв съм инженер ме е страх да ходя на доктор."

33

Тати

преди 3 години

Как са стройли преди години, как са построени мостове и пътища, на които ремонт им се прави едва сега, но след ремонтите се правят ремонти на ремонтите?Ясно е, но не отърва на днешните строители! Защото ще останат гладни, ако строят както трябва! А има и друго, може би ИЗОБЩО НЕЗНАЯТ КАК СЕ СТРОИ, КАКВИ МАТЕРИАЛИ СЕ ПОЛЗВАТ ЗА ДА СА ЗДРАВИ ПЪТИЩАТА, ИЛИ СА СИ КУПИЛИ ДИПЛОМИТЕ И СЕГА СЕ ПРАВЯТ НА СПЕЦИАЛИСТИ?!

fallback