35

Pavior rabotq 15godi

преди 3 години

Hora stiga s tiq gluposti predi godini asvalta si beche asvalt ama si beche nach a sega stanahme evropeici e etovi evropeiski asvalt predi si raborihme samo s nachi materiqli ama sega si surbete poparata

34

Добре сме

преди 3 години

"Като знам какъв съм инженер ме е страх да ходя на доктор."

33

Тати

преди 3 години

Как са стройли преди години, как са построени мостове и пътища, на които ремонт им се прави едва сега, но след ремонтите се правят ремонти на ремонтите?Ясно е, но не отърва на днешните строители! Защото ще останат гладни, ако строят както трябва! А има и друго, може би ИЗОБЩО НЕЗНАЯТ КАК СЕ СТРОИ, КАКВИ МАТЕРИАЛИ СЕ ПОЛЗВАТ ЗА ДА СА ЗДРАВИ ПЪТИЩАТА, ИЛИ СА СИ КУПИЛИ ДИПЛОМИТЕ И СЕГА СЕ ПРАВЯТ НА СПЕЦИАЛИСТИ?!

32

Инж. д-р, арх. БайТи

преди 3 години

Само да не станем като е САЩ, там се строят яко пътища за да отчитат някаква дейност, че нали парите се печатат без покритие, а за поддръжка не става и дума - все пак има пари, ще се бутне и направи на ново. Чакай малко ние не може да печатаме пари, ще теглим кредит тогава, пък след години ще го връщаме, ако можем разбира се - а ако не можем ще попаднем под друго "Владичество" нали в това сме добри.

31

ЧЕКМЕДЖАН

преди 3 години

си е напълнил чекмеджето. Това е обяснението. За да вземат нашите хора проекта и да си избият подкупите нали трябва да намалят качеството и количеството на материалите. Отделен е въпроса, че всички са пишман майстори проектанти. Графа бе нагледен пример.

30

ТУЛУПА от БАНКЯ

преди 3 години

вместо да обикаля като гламав с джипката по новите строежи да обясни

29

Анонимен

преди 3 години

Какво общо има неправилното престрояване и преминаване на червен светофар? Строителните фирми строят некачествено, това е истината, прекалено много се краде!

28

недейте така

преди 3 години

Нападате така наречените експерти...те действително са експерти...знаят на кого да се подложат. Толкова за тях. За пукнатините...на всекиго е ясно, защо....Но нека този път да гласуваме против тиквеното управление и т.нар. системни партии, което "управление" освен, че ни направи още по-бедни и ни нацвъка с всякакви калинки известни само със своята некомпетентност и дащност....

27

Фандупкова

преди 3 години

Щом лъвовете не са избягали още, значи не е чак толкова зле мостът, ще запушат фугите с пластелин, както обикновено и готово. Наесен - пак ремонт.

26

vvv

преди 3 години

Много ми харесва, когато експертът Румен Дунев си плаща наляво-надясно за да експертничи , да си придава важност и да не казва нищо важно или съществено. От години се е намърдал в тази си роля и леко заприличва на Юлката Тонкин.

25

Мяу

преди 3 години

Пък и къде има напукани асфалт??

24

Истината

преди 3 години

е че следствие на корупцията се изписват материали за милиони, които отиват в чекмеджетата, а в същност се полага по_малко количество материал. Затова днес се строи, утре се ремонтира за два пъти повече пари. Заделените количества материали отиват в обекти като Росенец. Това е стара история, която се повтаря с векове, както се пее в една българска песен.......

23

Издънкова

преди 3 години

Не е нужно да си правиш на експерт защото има пет важни неща и те са :1 Пари 2 Ремонт 3 Гаранция 4 Срокове 5 Изпълнение

22

Издънкова

преди 3 години

Тоя *** се пише експерт по какво точно както и тоя от бричка !какви експерти сте само се бутате по телевизията да вземете някой лев и да говорите глупости ако такива като вас са експерти майко мила !Същи се вживява и Митко Илиев синът на Владо Илиев взимащи пари от еврофондове за пътна безопасност !И двамата са деца бутани от родителите си да станат нещо в тази сфера ама и като пилоти не са нищо повече от обикновените хора просто бащите им ги захраниха с много да нямат конкуренция

21

Тъпи

преди 3 години

За да се получи тази пукнатина е защото е имало въздух в земните маси по време на ремонтни дейности ,тоест при обратния насип земята е била или твърде суха или е много водна.Температурата не играе никаква роля в дълбочина под 20 см. .Госпожата се оправдава че климатичната промяна е виновна . Но щом е така както казва ,защо земята не се е напукала по цяла България ?

20

Анонимен

преди 3 години

Между другото, както казах че може да се отворят фугите и да се монтира профил за дилатационна фуга - това ще има ефект, ако въпросната фуга е предвидена и я има. Тази фуга е от фундамента до горна крайна точка на съоръжението. Ако не са я предвидили в основата - няма полза да се слага в горна точка. И това само и единствено говори - че този мост не става за нищо. Един ден ще се срути. Със сигурност. Аз не бих минал с 50 тонен камион през подобен мост. Казвам ви съвсем сериозно.

19

Анонимен

преди 3 години

Парите, които харчим в България, не са достатъчни - ние си купуваме най-евтиния продуктЗа какво дискутирате тука?

18

Анонимен

преди 3 години

До До 16Не, няма. Ако има, няма да се появят пукнатини. Там където има пукнатина, това е защото липсва профила между двете секции. Щом има пукнатина между две секции - със сигурност няма профила за дилатационна фуга.Всъщност, такъв мост, без тези профили е изключително опасен. Не се знае в кой момент ще тръгне да пада. Т.е. едната секция ще се отдели много от другата. Профила освен че че предотвратява това да се пука асфалта е и "спойката" между двете секции.Тук със сигурност профили няма.

17

До 16

преди 3 години

Или има, но не достатъчно ! За пример - твърди материали като бетон се нуждаят от такива фуги на всеки 15-20 м/2, а асфалтът като по-еластичен, предполагам поне на 50-60 м/2, но за тия изчисления трябват специалисти, понеже зависи също от натоварване, вибрации и др. ! Някои сигурно не знаят, но едно жилище смалява размерите си през зимата с по няколко см на страна !

16

Анонимен

преди 3 години

некъдърността е обхванала държавата и няма кой да спре разрухата.като измрат и последните остатъци от комунистическото племе, живота ще си продължи както си е мечтаел Левски.