Започна демонтажът на релсите на 30-метровия участък преди станцията на метрото "Хаджи Димитър". Релсовият път се надигна и създаде проблем. Този участък е в най-ниската точка от трасето и до него преминава Перловската река.
"Този тип авария не е класическа", обясни пред БНТ председателят на Транспортната комисия в Столичния общински съвет Карлос Контрера. В момента трябва да се извърши пробив на плочата, както и да обследват останалата част на тунела за скрити дефекти.
Работната хипотеза за възникването на проблема е, че има някаква връзка с подпочвените води.
Фирмата, построила този метродиаметър е същата, която е построила магистралата край Чирпан, където трябва да караме с 90 км/ч, същата, която построи пътя за Своге, където при катастрофа с автобус загинаха 20 пътници, а други 10 бяха ранени.
"Аз никого не упреквам, защото в момента въпросите са много повече от отговорите. Експертизите ще покажат каква е причината за това надигане и имаме ли по-сериозни проблеми. На база факти, ние ще преценим каква е отговорността на проектанта и има ли такава, каква е отговорността на строителя", каза Контрера.
Той обясни, че в случая странното е, че този тунел е готов от две години, имало е тестове още от лятото на миналата година, а този дефект се появява сега. Контрера обясни, че разследването е важно, за да може да се избегнат подобни ситуации и в бъдеще.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
44
Анонимен
преди 3 годиниТой този контрерата го гледам, също е един от най-големите специалисти в областта на транспорта, и за това вече и той се изказва. Питам се само тази интелегентна физиомуцка знае ли изобщо за какво говори. Аман от некадърници и калинки. Толкова ли в тези от герб и обединени и.иоти няма поне няколко души да разбират от това за което говорят.
43
Svrahestestvena
преди 3 годиниE
42
Изоставаме с 2 века!
преди 3 годиниСтига оправдания! Първият тунел в Лондон и в света е построен преди близо два века.. "В Лондон под реката са построени много тунели. Първите от тях са дело на Марк Брунел и Исамбард Кингдъм Брунел в периода 1825-1843 г. и свързват Лаймхаус на северния бряг с Уотърхит на южния. Това също е и първият тунел под река в света, впоследствие през ХХ век са построени още.".