Снимка: Helpbook
fallback

Общ преглед
За пореден път получихме сигнал в платформата на Helpbook.info за растителност, превзела тротоар в квартал "Редута“. Нашият редовен потребител твърди, че до момента няма абсолютно никакъв отговор и реакция от отговорните органи.

Ето в какво се състои оплакването: "Пиша ви във връзка с дърво, превзело целия тротоар на ул. "Георги Пеячевич" 30, кв. "Редута", което възпрепятства достъпа до собствения ни дом и гараж. Поредна година дървото е превзело целия тротоар и половината от клоните му са в двора ни. Въпреки жалби и оплаквания към Столична Община, дървото дори не е подрязвано. От друга страна тротоарът не може да бъде използван, тъй като корените на дървото са пуснали издънки и са повдигнали тротоарните плочи.

Обръщаме се към община Слатина с молба за съдействие и премахване на дървото, което възпрепятства пълното ползване на нашия имот и ползването на тротоара. Ние като примерни граждани всяка година си плащаме всички данъци към Столична Община и очакваме от нея обратно съдействие при такива обстоятелства. Ще сме благодарни за съдействието и обратна връзка!“.

Друг наш потребител е възмутен от хигиената в трамваите по линия 22. Седалките са мръсни, с мазни петна и изключително захабени. Молбата е да се подменят с нови, така че при сядане човек да не си изцапа дрехите или да пипне някоя зараза.

Изпратиха ни снимки от квартал Банишора, на които се виждат малки езера по улиците след пороите. Заради запушени шахти и разбита настилка при всеки дъжд се образуват огромни локви, а това положение продължава вече повече от година.

В район „Лозенец“ пък разнебитена шахта създава дискомфорт на живущите тъй като издава непрекъснат шум, заради преминаващите през нея автомобили. Завършваме днешния обзор със сигнал от район „Младост“ за изоставени катастрофирали автомобили върху тротоарите в квартала. Молбата е за проверка и извършване на предписания по отстраняването им.

Това са само малка част от получените сигнали през седмицата. Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

8

Анонимен

преди 3 години

Не само мръсотия в трамвай 22.На последната спирка на този трамвай-автогара "Изток" има подлез,който е превърнат в тоалетна,а напоследък и не е осветен.От там тръгват няколко автобуса,но обществена тоалетна няма,а само една химическа,в която някой едва ли ще посмее да влезе.Фъндъковаааа,кой се грижи за подлезите и за санитарните възли на столицата?Най-лесно е да режеш лентички,но мръсотията е навсякъде.

7

от Варна

преди 3 години

Изобщо не си ходил да питаш за дървета и подобрения. Във всяка голяма община се радват, даже дават лопати, резачки, търнокопи...и т.н., стига да има желаещи да свършат работата БЕЗ пари. За дърво-идват снимат и ако не е защитено режеш както ти кажат. Ако е слива, череша и др плодово, може и цялото да се махне. Ние махахме сливи, бяха станали високи до 3етаж и долу вони като казан. Отрязахме ги, а общината ги отнесе. Може да копае, да се правят градинки и каквото Ви хрумне, просто питайте!

6

Ватмана

преди 3 години

До АнонименКога са били нови?Всичко е на 20 години, вече изхвърлено от Европа.Няма нито една нова мотриса.

fallback