Снимка: БГНЕС

“Топлофикация София” вече е възстановила 24 млн. лв. на клиентите си от сваляне на цените заради поевтинелия газ със задна дата. Сумите се приспадат от сметките на клиентите, съобщиха от дружеството.

Към 17 август 2020 г. чрез прихващане за юни са върнати над 10 млн. лв., а с фактурите за юли и годишните изравнителни сметки - още 13,8 млн. лв. Остават за възстановяване 12 798 316 лв., с които ще бъдат прихванати бъдещи сметки на потребителите.

"Топлофикация София“ е изготвила Общите фактури за потребената топлинна енергия за периода 1 май 2019 г. – 30 април 2020 г. и те вече са достъпни на Интернет страницата на дружеството и в Центровете за обслужване на клиенти. 

Предвид намалението на цената на топлинната енергия за периода 1 юли 2019 г. - 31 март 2020 г. и с оглед предоставяне на цялостна информация на потребителите за изчислението на сметките в съобщенията към общите фактури на потребителите са посочени ценовите периоди и съответната цена на топлинната енергия без ДДС, фактурираните количества топлинна енергия по старата цена и изравнение на потреблението по новата,  по-ниска цена.

Така клиентите ще могат да видят какво е общото им реално потребление за периода 1 май 2019 г. - 30 април 2020 г., допълват от дружеството.

Във вторник - втория ден, в който столичната топлофикация възстановява суми по изравнителните сметки на клиенти, които са надплатили през сезона, пред центровете за обслужване се натрупваха хора.

Заради мерките за предпазване от COVID-19 посетителите изчакват реда си навън.

В центъра за обслужване на клиенти в кв. “Борово”, където е централата на топлофикацията, се предлага и вода, както и места, където чакащите да седнат под чадъри. Парите от изравнителните сметки се получават на каса, ако клиентът предпочете да ги вземе, а не да погаси с тях бъдещи сметки.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase