Снимка: Bulgaria ON AIR
fallback

Центърът за градска мобилност въвежда нова SMS услуга за водачите, чиито автомобили са принудително преместени на наказателен паркинг.

"Това е част от политиката на ЦГМ - да предоставяме максимална информация, която да бъде полезна на гражданите. Имаше нужда от тази услуга, тъй като тя ще им спести време и стреса, който ще получат, когато установят, че автомобилът не е на мястото, където е бил паркиран", посочи изпълнителният директор на ЦГМ Румяна Милова в ефира на "България сутрин".

Oще по темата

Престоят в наказателния паркинг е 16 лв. на ден, за час - 2 лв. за леките коли.

Тя обясни, че съобщението ще се изпраща на телефон, от който последно е изпратено валидно съобщение за паркиране за съответния автомобил.

Пред Bulgaria ON AIR изпълнителният директор на ЦГМ уточни, че съобщенията са на латиница, тъй като голяма част от клиентите разполагат с телефонни апарати, които не поддържат кирилица и биха получили единствено символи.

"Ако някой гражданин получи съобщение с подобно съдържание, но не е от телефон 1902, значи има някаква измама", отбеляза Милова.

По думите ѝ приходите от вдигнати неправомерно паркирани коли през 2019 са около 32 милиона лева. Те ще бъдат вложени в поддържане на зоните, както и в ремонти на тротоари и площи за паркиране.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

Столичан

преди 4 години

Вместо да дебнете коя кола да вдигнете осигурете платени обществени паркинги! Но не, нали всяко парче земя е съпроводено с дебели подкупи от алчни "инвеститори" да си строят сградите!

9

Анонимен

преди 4 години

Аз за час и нещо платих 86лв, доколкото си спомням. Вече нямам кола, по-добре ми е.

8

House M.D.

преди 4 години

ЦГМ нарушава закона, защото законът изисква съобщенията да са на кирилица.

fallback