При несъобразени изкопни работи, извършвани от строителна фирма във вторник сутринта, бе скъсан кабел 10 киловолта, който е собственост на ЧЕЗ Разпределение, съобщиха от дружеството.
В резултат на това за 1 час и 40 минути без електрозахранване останаха над 1000 клиенти на дружеството в идеалния център на град София.
Това е втори скъсан кабел от началото на седмицата. Вчера скъсан от строителна фирма кабел остави без електрозахранване 3300 клиенти на ЧЕЗ в столичния кв. "Лозенец" в продължение на 40 минути.
ЧЕЗ Разпределение България призовава фирмите да координират с компанията поне две седмици предварително къде и кога ще извършват изкопни дейности. Това може да става на телефон 0700 10 010 или на имейл кlienti@cez-rp.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
10
Анонимен
преди 4 годиниБългарската работа, трудна и мъчителна!
9
Веселяка
преди 4 годиниДо До Нищо личноВ случая не е виновен ЧЕЗ, а столичната община, че не си изпълнява задълженията за контрол за извършване на ремонтни работи. За такива действия на строителната фирма трябва да се налагат такива глоби в които да е включена щетата на ЧЕЗ, компенсацията на останалите без ток и ремонта на уличното платно и отнемане правото да извършват ремонти в София.
8
Терсенето
преди 4 годиниТова е като някакъв виц. Във центъра на София някакъв багерист скъсал кабел, и нямало алтернативно електрозахранване по друг кабел, и софиянците стояли на тъмно и студено. Боже, боже.