Снимка: Pixabay
fallback

При несъобразени изкопни работи, извършвани от строителна фирма във вторник сутринта, бе скъсан кабел 10 киловолта, който е собственост на ЧЕЗ Разпределение, съобщиха от дружеството.

В резултат на това за 1 час и 40 минути без електрозахранване останаха над 1000 клиенти на дружеството в идеалния център на град София.

Това е втори скъсан кабел от началото на седмицата. Вчера скъсан от строителна фирма кабел остави без електрозахранване 3300 клиенти на ЧЕЗ в столичния кв. "Лозенец" в продължение на 40 минути.

ЧЕЗ Разпределение България призовава фирмите да координират с  компанията поне две седмици предварително къде и кога ще извършват изкопни дейности. Това може да става на телефон 0700 10 010 или на имейл кlienti@cez-rp.bg.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

Анонимен

преди 4 години

Българската работа, трудна и мъчителна!

9

Веселяка

преди 4 години

До До Нищо личноВ случая не е виновен ЧЕЗ, а столичната община, че не си изпълнява задълженията за контрол за извършване на ремонтни работи. За такива действия на строителната фирма трябва да се налагат такива глоби в които да е включена щетата на ЧЕЗ, компенсацията на останалите без ток и ремонта на уличното платно и отнемане правото да извършват ремонти в София.

8

Терсенето

преди 4 години

Това е като някакъв виц. Във центъра на София някакъв багерист скъсал кабел, и нямало алтернативно електрозахранване по друг кабел, и софиянците стояли на тъмно и студено. Боже, боже.

fallback