Снимка: Спаси София
fallback

За пълен ремонт и асфалтиране на бул. Цар Борис III се обявиха от гражданската организация Спаси София.

Според тях това е наложително да се случи през 2020 г.

Състоянието на булеварда е трагично, а той е входно-изходна артерия за столицата и един от най-натоварените в града, мотивират се активистите.

Паважната настилка, множеството пропадания и дупки, както и лошото осветление, са не само неприятна гледка, но и причина за катастрофи.

От "Спаси София" смятат, че паветата не са подходяща настилка за булеварди с толкова сериозно движение, тъй като вдигат шум и са източник на прахово замърсяване и кал.

Според представителите на гражданската организация в центъра, по площадите и пешеходните зони те допълват историческия дух на столицата, но създават проблеми по натоварените булеварди.

За да се подобри пътната безопасност неправителствната организация предлага поставянето на камери за скорост, измерващи не само актуалната, но и средната по булеварда.

Освен нов асфалт, проектът за нова визия на бул. Цар Борис III задължително трябва да включва и ремонт на локалните платна, осветлението, тротоарите и велосипедната алея.

От "Спаси София" настояват и за отговор от Столичната община какво се случва с дълго отлагания ремонт на трамвайното трасе по булеварда и посочват, че е важно да се синхронизират.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

47

Турбодизел

преди 1 година

Проблема ще се реши много просто. 1. Въвеждаме пак жителство, всички селяни ги изпращаме по родните им места, София намалява наполовина и няма да има нужда от постоянни ремонти и реконструкции. 2. Забранява се движението на леки МПС с маса над 2000 кг. в определен часови диапазон, без изключение и сме готови.

46

Против

преди 4 години

Да се махнат, заради това ,че било шумно.Що не махнете и трамвая или пък да спрете самолетите да не прелитат над София, че и те шумят. Който си е избирал жилище там мислил ли е за шума след това или е гледал евтиното, без да провери минусите.Подкрепям идеята от по долните коментари за комбинирам вариант с павета и асфалт, но не и изцяло асфалт.

45

Брей

преди 4 години

Много прашен булевард, изобщо все едно си в Пакистан...

fallback