Проблема ще се реши много просто. 1. Въвеждаме пак жителство, всички селяни ги изпращаме по родните им места, София намалява наполовина и няма да има нужда от постоянни ремонти и реконструкции. 2. Забранява се движението на леки МПС с маса над 2000 кг. в определен часови диапазон, без изключение и сме готови.
Да се махнат, заради това ,че било шумно.Що не махнете и трамвая или пък да спрете самолетите да не прелитат над София, че и те шумят. Който си е избирал жилище там мислил ли е за шума след това или е гледал евтиното, без да провери минусите.Подкрепям идеята от по долните коментари за комбинирам вариант с павета и асфалт, но не и изцяло асфалт.
Магистрали ще правите извън централни артерии, не се диша в София от старите ви брички.Като *** налазихте столицата.В цяла Европа си пазят калдъръма, само го пренареждат, когато е необходимо.В София има метро и трамваи, ще ползвате обществен транспорт и колелета.Не сме роби на старите ви брички, не се диша от вас.Колите на буферни паркинги извън "Широк център".
Не е наложително.И без това изсякахте огромно количество дървета, там хората колабират от жега.Българският народ не заложник на старите ви брички, които трябва да карате със 120.Най-качествената и най-скъпа настилка е калдъръма.Затова мостовете на римляните нямат мърдане, изградени от КАЛДЪРЪМ.Като си разбивате старите трошки карайте колелета бе.Съсипахте я София. Асфалтът нагрява, излъчва топлина, хубави квартали като Лагера, *** - ги съсипахте вашите брички и асфалти.Не се диша от вас.
Междудругото спаси софия ще излъчат кандидат за кмет през есента. Имат и някакъв план - "планзасофия" или нещо такова. Отворих да видя - доста амбициозно..Казвам го ако някой се интересува да погледне
спаси софия да не са в неква икономическа схема със столичн аобщина и големите играчи трейс мресйс бочковци
асфалта е хубаво нещо но както знаеме и качеството на ремонтите какво е по добре да си оставят старите павета поне са здрави даже и да не с епререждат че и там ше се фърлят милиони и накрая кал .
Тези на които им се налага да карат всекидневно по този булевсрд знаят как им се радват монтьорите в сервизите. Като отидат в сервиз цялата ходова част е тотална щета. Носачи щанги амортисьри всичко е разкапано и се държи на честна пионерска. Много от катастрофите се случват поради разбита предница и ходова част но сеяндурите пишат несъобразена скорост за по лесно. Тиквенска кочи. на.
Трамваят нарочно е отделен-независим и бърз от колите, не може да има коли навсякъде. Необходимо е ремонт само на линиите за да се движи по бързо.
До Анонимен 24:Не знам кои са "тъпани", но ти за 4 изречения си направил 8 правописни и граматически грешки!
Меките китки от "Спаси София" искат по-бързо да се стига до пл. Македония, от където изкарват парите за жалката си медия.
До Boris,Прав си не карам кола, а автобус. Да в дясна лента е разбито, няма подръжка. Да се направи комбиниран варинат. В дясно асфалт, за да е удобно за пътниците, в ляво павета.
Как ли пък не,магистрала, е тогава няма как да спре шумът. Пък и да се маха трамвая-най-глупавото предложение из коментарите. Това е един от добре проектираните булеварди в София навремето. Тролеят не е по добре от трамвай и не по-бърз.
Как може да се направи подписка или петиция за заменянето на паветата с асфалт?Сигурен съм че ще събере маса гласове за нула време!
До Нети луд ли си, как не е мръднал, там с повече от 20км/ч не може да се движиш, явно не караш кола
Като се сложи асфалт, няма да стане по чисто. Ще има прах доста повече, както и състезателно шофиране.
Прадставете си как се кара със 140 по тези магистрала,поне десет пъти ще се скъси времето от руски паметник до околовръстното
Ремонтът на бул. Цар Борис ІІІ в София - наложителен!