fallback


"Столичният автотранспорт" измисли начин как да реши проблема с недостига на шофьори, предава Bulgaria ON AIR. Така, благодарение на вътрешната политика на компанията, автобуси без водачи няма. Каква е тайната?

600 автобуса всеки ден обикалят улиците на столицата, а пътниците в тях едва ли се замислят, че недостигът на кадри се е усетил и там.

От "Столичният автотранспорт“ обаче решават да не разчитат на случайността и вземат нещата в свои ръце. Въвели са нова вътрешна политика - заплащат курса за шофьори на всички одобрени кандидати, а след това ги взимат на служба за минимум 3 години.

Самият курс струва 1600 лева. Именно цената, както и липсата на време досега възпирала Райко Асенов да се преквалифицира. След 20-години зад волана на камион обаче, днес го срещаме в школата за безплатно обучение на шофьори за градския транспорт.

Остава му по-малко от месец, след което ще го срещаме отново, този път возейки столичани из града.

В школата споделят още, че напоследък им се налага да са нащрек, тъй като не липсвали случаи да се явяват кандидати с купени книжки, които също се чувствали подготвени да возят пътници из София.

Причината за всичко това била липсата на достатъчен контрол, категорични са в школата.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

18

Г. Т. - Варна

преди 5 години

Изтървахте качествените кадри и сега търсите под вола теле. Споко, догодина ще бъде в пъти по-зле, като се видите с по 50-60 молби за напускане месечно. Мераклии за кат. D вече няма. И аз заминавам навън догодина, поне знам защо.

17

Г. Т. - Варна

преди 5 години

А иначе, никой не иска да вози хора за 1000 лева. Апропо, от всеки тираджия не става рейсаджия, набийте си го добре в простите кратуни. Практиката го е доказала отдавна тук, на морето.

16

Г. Т. - Варна

преди 5 години

Срещу 1600 в брой, кеш или на ръка, подобна заплата и квартира стягам куфарите и идвам в Шопландия за 3 години

fallback