"Столичният автотранспорт" измисли начин как да реши проблема с недостига на шофьори, предава Bulgaria ON AIR. Така, благодарение на вътрешната политика на компанията, автобуси без водачи няма. Каква е тайната?
600 автобуса всеки ден обикалят улиците на столицата, а пътниците в тях едва ли се замислят, че недостигът на кадри се е усетил и там.
От "Столичният автотранспорт“ обаче решават да не разчитат на случайността и вземат нещата в свои ръце. Въвели са нова вътрешна политика - заплащат курса за шофьори на всички одобрени кандидати, а след това ги взимат на служба за минимум 3 години.
Самият курс струва 1600 лева. Именно цената, както и липсата на време досега възпирала Райко Асенов да се преквалифицира. След 20-години зад волана на камион обаче, днес го срещаме в школата за безплатно обучение на шофьори за градския транспорт.
Остава му по-малко от месец, след което ще го срещаме отново, този път возейки столичани из града.
В школата споделят още, че напоследък им се налага да са нащрек, тъй като не липсвали случаи да се явяват кандидати с купени книжки, които също се чувствали подготвени да возят пътници из София.
Причината за всичко това била липсата на достатъчен контрол, категорични са в школата.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
18
Г. Т. - Варна
преди 5 годиниИзтървахте качествените кадри и сега търсите под вола теле. Споко, догодина ще бъде в пъти по-зле, като се видите с по 50-60 молби за напускане месечно. Мераклии за кат. D вече няма. И аз заминавам навън догодина, поне знам защо.
17
Г. Т. - Варна
преди 5 годиниА иначе, никой не иска да вози хора за 1000 лева. Апропо, от всеки тираджия не става рейсаджия, набийте си го добре в простите кратуни. Практиката го е доказала отдавна тук, на морето.
16
Г. Т. - Варна
преди 5 годиниСрещу 1600 в брой, кеш или на ръка, подобна заплата и квартира стягам куфарите и идвам в Шопландия за 3 години