Снимка: НОИ
fallback

Националният осигурителен институт предоставя възможност на столичани да запазят онлайн предпочитания ден и час за посещение, за да контролират потока от клиенти и да не стават опашки.

На интернет страницата на НОИ е достъпна онлайн платформа, позволяваща на всеки желаещ да ползва пълния набор от административни услуги, като сам предварително резервира най-удобното за него време за среща със служителите и така да спести време и усилия, съобщиха от осигурителния институт.

За ползването на услугата е необходимо извършването на еднократна първоначална регистрация, изискваща въвеждане единствено на потребителско име и парола и осигуряваща постоянен и сигурен достъп до заявките на лицето.

След онлайн регистрацията и успешното влизане в системата клиентът избира желаната услуга и удобния за него ден и час. След приемането на заявката се генерира уникален 4-цифрен регистрационен код, който служи за потвърждение. Това става чрез въвеждането му в някое от билетоподаващите устройства, намиращи се в приемните, но единствено в деня на заявката и не по-рано 60 минути преди заявения час. След това от билетоподаващото устройство се издава талон, който насочва клиента към съответното гише, където ще бъде обслужен.

Всички стъпки са надлежно описани на интернет страницата на НОИ в подробна инструкция за ползване.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

Анонимен

преди 5 години

Услугата е излишно усложнена, така,че да се ползва от малко хора. Значи за една справка трябва специална регистрация, все едно , че ще правиш 100 справки. Човек трябва да бъде в НОИ час преди приемането му, че къде е тогава икономията на време? Системата трябва да работи по ЕГН без да иска излишни пароли, кодове и т.н.

1

дядо Пенс

преди 5 години

А пенциите,пенциите остават ли 103 ? и половина ??? Или че ги намалите ?!!!

fallback