Снимка: БТА
fallback

Около 4 хиляди души са ползвали нощния градски транспорт в столицата през първите 11 дни след пускането му, или 350-400 души на вечер.

Данните обяви Антон Деспотов, директор на дирекция "Експлоатация" в Центъра за градска мобилност.

Oще по темата

Най-натоварени са маршрутите Студентски град - Обеля и Люлин - Младост в дните петък и събота. До момента няма регистрирани инциденти.

Според него хората вече ще започнат да разпознават нощния транспорт и да го ползват.

"Всеки един автобус е оборудван с минимум две камери, които следят поведението на гражданите, при водача има инсталиран паник бутон и отделно във всеки автобус има кондуктор, който продава билети. Така няма да има никакъв гратис, а и има двама човека в автобуса винаги", каза Деспотов пред "Фокус".

Той съобщи още, че в края на тази седмица ще бъдат редактирани разписанията на нощните линии с цел по-голямо удобство на пътниците.

На всяка спирка табелите ще бъдат подменени с такива, на които ще бъдат изписани часовете на преминаване на автобусите.

"Експериментално автобусите по нощните линии ще продължат до края на годината", каза още Деспотов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

Мунчо

преди 6 години

До ЖоА защо не се спре и метрото, защото и там не излиза сметката...колкото до НГТ - повече от 4000 са, защото миналия уикенд, на практика на втория курс на автобусите бяха свършили билетите и след това всички са се возили гратис, без да бъдат преброени. Сигнали за това имаше десетки.

12

Анонимен

преди 6 години

Ей, само бзесмислен хейт. Оставете хората да си се возят. Разбира се, че младите ще излизат, да не мърдат от общаците ли? Мисля че всички сме били студенти и знаем какво е да си млад :) Също така, като нормална столица в Европа в 21-ви век е логично да има нощен транспорт. Подкрепям :)

11

65

преди 6 години

Студентите ще ди ги развявяват цяла нощ,пък будалите нека ги возят.Те тия неграмотници ще ни лекуват и управляват.

fallback