Пролетно време - време за ремонти. По принцип са добре дошли, но с една уговорка - стига да са качествени. Не такъв е обаче случаят с ремонтите на Околовръстния път край София, сигнализира гражданин в HelpBook.info.
Участъкът, за който е даден сигналът, се намира между язовир "Суходол" и отбивката за бул. "Цар Борис III".
"Начинанието е похвално, предвид супер амортизирания асфалт и постоянно отваращите се ями в него, понякога 20-ина сантиметра дълбоки", отбелязва сигнализиращият.
Но въпросът дали кръпките са ефективно решение на проблема си остава.
"Все пак временно "закърпват" положението и придвижването е що-годе нормално, докато са здрави", четем в сигнала.
Оказва се обаче, че е практика, докато асфалтът се подготвя за закърпване и бива изрязан, дупката да си зее в продължение на дни, оставяйки дупката дълбока и с остри ръбове.
На места пък ремонтите не са обозначени.
"Такова немарливо отношение го определям като престъпно нехайство, което застрашава здравето и живота на пътуващите в преминаващите оттам автомобили", посочва се в сигнала.
Ако вие също видите нередност, която създава опасност за вас и хората около вас, видите нарушение - подайте сигнал в HelpBook.info. Платформата на Investor Media Group ви дава възможност едновременно да пратите сигнал до отговорните институции и да привлечете внимание за проблемът си.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
17
ахахаха
преди 6 годинидупка до 2
16
Т
преди 6 годиниДо Boko boКакъв фото колаж. Миналата седмица околовръстното към люлин е като разкопана нива. Опитваш се да правиш слаломи където може но е невъзможно. Знаци за ремонт на пътя нямаше. Задръстванията в четвъртък и петък бяха...
15
ха сега
преди 6 годиниПо принцип при проектите, в случая за пътища до строителя отиват около 10% от отпуснатата сума. Например ако по проект са 2 000 000 (2 милиона) лева на този, който изпълнява проекта се дават 200 000 лева. Всичко друго отива за комисионни - първо на най-големият милиардер в България и после надолу по веригата. Акосе крадат 10-15% може да се направи нещо, но като се откраднат 80-90% от парите нищо не става и затова пътищата карат по 1 седмица. Все едно да искаш да направиш 1кг хляб за 5-10 ст.