Снимка: Йорданка Фандъкова / Facebook
fallback

Полагането на последния износващ пласт асфалт по пътните платна на бул. "Цариградско шосе" от страната на езерото Ариана и участъците от бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" приключи.

Това съобщия столичният кмет Йорданка Фандъкова в профила си във Facebook.

Преди обаче да се възстанови движението по ключовия столичен булеварт трябва да минат 48 часа, каквото е технологичното изискване. Така ще се гарантира здравината и качеството на настилката, пише Фандъкова.

Движението ще бъде възстановено в неделя, 27 август.

При цялостния ремонт на пътните платна в двете посоки на бул. "Цариградско шосе" при Орлов мост беше направено цялостно фрезоване на дълбочина 15 см и е поставена стоманена мрежа, с цел допълнително заздравяване на асфалта.

Предстои полагане на пътната маркировка. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

26

Димитър Борисов

преди 6 години

Нека превърнем София в Европейски музеи на историята и красотата. Историята я имаме само трябва да я съхраним. Но има много недовършени сгради от 40 години стоят занемарени. Сигурно е необходимо закон, когато собствениците до три години не довършват сградата, съвета да я довърши и да им стане съсобственик, или да им я продава на изплащане. Има красиви сгради които трябва да се освежат и боядисат. Но има и по-грозни от кокошарник които трябва да се събарят и то те са в центъра.

25

Димитър Борисов

преди 6 години

Когато се прави ремонт и е възможно, да се разширяват улиците и да се слагат велоалеите отделно от тротоарите и да са по широки за да може да се изпреварва. Също трябва масово изграждане на няколко етажни паркинга, както и по улиците повече места за паркиране. Защото места за паркиране няма, тротоарите се разрушават от паркиралите по тях автомобили, но всяка година се увеличават с хиляди бройки автомобилите. Необходими са много транспортни подлези и надлези но без да има по тях светофари.

24

Димитър Борисов

преди 6 години

Освен на орлов мост, на всякъде трябва да се спазва технологията. По добре да се изчака колкото е необходимо за да се пусне в движение, отколкото веднага да го пускат и да станат дупки и коловози върху асфалта. Министерството на културата разрешава да се събарят сгради с история, но за паветата се правят на интересни. Защото от паветата освен че се вдига много шум, се разбиват автомобилите. Паветата са не нужни и пречат. Като се правят ремонти трябва всичките трамвайни линии да са широки.

fallback