Нека превърнем София в Европейски музеи на историята и красотата. Историята я имаме само трябва да я съхраним. Но има много недовършени сгради от 40 години стоят занемарени. Сигурно е необходимо закон, когато собствениците до три години не довършват сградата, съвета да я довърши и да им стане съсобственик, или да им я продава на изплащане. Има красиви сгради които трябва да се освежат и боядисат. Но има и по-грозни от кокошарник които трябва да се събарят и то те са в центъра.
Когато се прави ремонт и е възможно, да се разширяват улиците и да се слагат велоалеите отделно от тротоарите и да са по широки за да може да се изпреварва. Също трябва масово изграждане на няколко етажни паркинга, както и по улиците повече места за паркиране. Защото места за паркиране няма, тротоарите се разрушават от паркиралите по тях автомобили, но всяка година се увеличават с хиляди бройки автомобилите. Необходими са много транспортни подлези и надлези но без да има по тях светофари.
Освен на орлов мост, на всякъде трябва да се спазва технологията. По добре да се изчака колкото е необходимо за да се пусне в движение, отколкото веднага да го пускат и да станат дупки и коловози върху асфалта. Министерството на културата разрешава да се събарят сгради с история, но за паветата се правят на интересни. Защото от паветата освен че се вдига много шум, се разбиват автомобилите. Паветата са не нужни и пречат. Като се правят ремонти трябва всичките трамвайни линии да са широки.
От павенцата още по-яко се краде. Вадиш, хвърляш обратно и кешираш. За справка бул. "Дондуков". С асфалт и с павенца едни и същи милиони останаха. Долна държава.
Отиди да провериш ремонтирания бул. сливница между к.величков и моста на захарна фабрика.Има наченки на коловози в дясното платно. А беше ремонтирано миналата година
едни такива странни растения - от фугите на павенцата, които подчертавам създават приятно чувство. Обаче няма кой да се самосезира, ако напиша в електронно деловодство ще ми обърнат внимание, както последния път - чаках три месеца, накрая трябваше да намеря връзки за да се задействат. Защото в тази държава, а общината не е по-различна всичко е така. Правим електронни портали, за да отчитаме дейност. Правим тротоар за чудо и приказ за да резнем лентичката, а после нека буренясва...
А кога ще оправят вълните и в северното платно? Баси и некадърниците. Да не говорим, че отпуските свършват... Баааси и трагедията са тия.OFFTOPICВчера се прибирам с метрото. Не знам на колко станции има ескалатори, които те изкарват директно на тротоара, но аз слязох на такава "Дружба". Изненада - ескалаторът не работи - ама поставен там, вероятно става въпрос за някакво "усвояване". После вървя си по тротоара, който е направен много красиво, но .... трябва и поддръжка. Навсякъде прораснали
Основен ремонт на път в Япония с прекарване на канализацияhttps://youtube/watch?v=fnXNefDarjM
до всички коментиращи:Толкова ли сте прости или се правите на такива? Няма ГЕРБ, няма БСП, няма ДПС, няма "сини", няма "червени"... Всичките са един дол дренки, всички работят заедно. Няма значение кой ще управлява - парите така или иначе ще бъдат взети, а вие само ще си лаете, защото някой се кефи на "синьо", друг на "червено"
ама предлагам ако се нагъни някой да се обеси на площада за назидание, писна ми от половинчати работи, един излиза и говори какво светло бъдеще ни чака с новият път и той след месец на море.
Относно дадения "минус" на коментар за справка примерно тук dnes.bg/sofia/2017/07/27/ot-avgust-se-zapochva-poetapno-shte-remontirat-orlov-most.348574
Да не говорим, че и срокът за ремонт отново им избяга .... не беше 10-на дини (20 авгу8ст), после 22 август ...
И сега кръстовището с Е. Георгиев и новия асфалт там е още по ужасен, още повече тропа и не им дреме. Ако така някой така наречен контролен орган го приеме - официално си хвърляме парите в река Перловска....
Качеството на ремонтите на Фандъка всички ги знаем. ВсЕко лето Господне- ремонти на ремонтите . На това,самоковско качество ли му викат или единицата мярка за качество е фандък?
Ремонтът на "Орлов мост" свърши, но търпение! Асфалтът стяга!