Снимка: Архив, Булфото
fallback

От 22 юли /събота/ до края на септември ще бъде затворен за движение бул. "Дондуков" в участъка между ул. "Кракра" и бул. "Васил Левски", съобщи днес в Столичния общински съвет зам.-кметът по транспорта Евгени Крусев.

В момента се работи усилено на ул. "Кракра", която предстои да бъде отворена за движение в края на утрешния ден, каза Крусев.

В момента се полага износващ пласт настилка, изгражда се контактната мрежа, както и новата стрелка, която се изгради от ул. "Кракра" в посока паметника Левски и обратно, за да може движението да бъде пуснато двупосочно по ул. "Кракра". Към момента преминаването през "Раковски" остава, както и преминаването при Младежкия театър, уточни Крусев, цитиран от БТА.

Тролеите ще преминават от паметника на В. Левски, по бул. "Янко Сакъзов", на ул. "Кракра" ще правят ляв завой с помощта на дизеловите двигатели, които имат, а на бул. "Дондуков" ще се включат отново в тяхната контактна мрежа, обясни зам.-кметът.

Той припомни, че ремонтът на бул. "Дондуков" се изпълнява по проекта за изцяло павирана настилка, централно разположени трамвайни релси и велосипедна алея от южната страна на булеварда. Общината разполага в складовете с достатъчно павета за "Дондуков", увери Крусев.

За ремонта на бул. "Прага" той каза, че се работи по съгласувания и одобрен проект от 2015 г., който предвижда полагане на асфалтова настилка.

Относно становището, което дойде от Министерството на културата за запазване на паважната настилка, Крусев каза, че Столичната община е изпратила възражение, но още няма отговор от министерството.

Ремонтът на "Прага" трябва да приключи в средата на август при добри метеорологични условия, за да може строителите да си свършат работата навреме.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

До: Обективен

преди 6 години

Е хайде да не си говорим глупости. Ако отиваш от точка А до точка Б, дали ще висиш в задръстване или не няма никакво отношение към изминатите километри. А що се отнася до броя на автомобилите преди '89, за разлика от повечето, които пишат тук и си измислят, че са живели през комунизма, аз не съм (за щастие) и не мога да коментирам по спомени. Нормално е при по-малко жители да има и по-малко коли. Освен това сега много семейства имат по 2 коли, което не мисля, че е било популярно през соца.

5

Обективен

преди 6 години

Всъщност преди 1989-та година, МПС-тата в София навъртаха много повече километри примерно за един ден, в сравнение със сега. Смешно е да се говори тогава хората нямали коли. Напротив, имахме коли и ги ползвахме редовно, даже повече и от сега. Защо навъртяните километри преди 1989-та са повече е ясно - защото колите вървяха, а не висяха в задръствания, както е сега. Сега колите висят в задръствания, защото се влоши изключително много организацията на движението. Реално колите в София не са много,

4

Незнайко

преди 6 години

До: номер 2Кой ги избира ли се чудиш?Ми кой може да ги избира?Такива "умници" като тебе и мене.Не се мисли за по-различен от останалите!А по времето на бай Тошо не беше така защото хората нямаха коли и имаше крепостно право... пардон, жителство.Помня каква радост беше като баща ми купи Москвича!А тогава не се строяха гаражи а бомбоубежища. За атомната война.

fallback