Снимка: МРРБ
fallback

На 90% е завършено строителството на едното платно на моста над река Какач, част от фаза 2 на Западната дъга на Софийския околовръстен път. Това установиха при проверка днес строителният министър Лиляна Павлова и шефът на АПИ инж. Лазар Лазаров.

След завършване на платното по него ще се пренасочи трафика, за да започне строителството и на второто платно на съоръжението.

Продължава работата по изграждането на пътния възел на "Костинбродско шосе", уточниха от пресцентъра на МРРБ.

Заради наличие на силно заблатен район, допълнително са изпълнени дренажни пилоти, които да понижат нивото на почвените води, за да бъдат изпълнени носещите пилоти за надлеза, който ще се изгради на пътния възел.

Успоредно с това се работи и по директното трасе, където се изпълнява западното платно на пътя. След това движението ще бъде пуснато по него, за да се изпълни източното платно. Усилена работа тече и по строителството на пътния възел със Северна скоростна тангента, където се очаква да бъде включена автомагистрала "Калотина". Крайният срок за завършване на строителните дейности е 1 септември т.г.

"Това е срокът, в който няма да допусна забавяне“, категорична бе Павлова и изиска пълна мобилизация от строителя.

Павлова и екипът на АПИ инспектираха и строителството по завършване на Северната скоростна тангента. Те се увериха, че се работи активно по завършването на пътния възел при бул. "Рожен" и "Илиянско шосе".

"Благодарение на метеорологичните условия успяхме да наваксаме изоставането максимално и се надявам до края на пролетта обектът да е завършен", коментира министър Павлова.

В края на миналата година бяха пуснати в експлоатация 13 км от тангентата - отсечките между "Ботевградско шосе" и булевард "Лазар Михайлов" и от Околовръстния път до пътя за Требич.

Изграждането на Северната скоростна тангента е от изключително значение за трафика в района на София, защото ще разтовари движението от три коридора от общоевропейските транспортни коридори.

През тях минават много тирове от и до Гърция, Румъния, Македония и Сърбия.

Освен това, в потока от автомобили по околовръстния път на София се включва и трафикът магистралите "Хемус" и "Тракия".

Северната скоростна тангента е с обща дължина от близо 17 км. Стойността на договора е 180 млн.лв. с ДДС.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

14

Анонимен

преди 8 години

Северната тангента нали я откриха по коледа?! Сега пак ли?

13

Ади бе

преди 8 години

Още лентата не отрязана, а завалийката излязла на работа! Толкоз ли са я закъсали в ГЕРБ, че пращат женките си по магистралите?

12

пт

преди 8 години

снимка-мечта.

fallback