Снимка: Dnes.bg, архив
fallback

Днес започна нов етап от ремонта на бул. "Цариградско шосе" в София.

Ремонтираният участък е от бул. "П. К. Яворов" до надлеза над "Д-р М. Димитров" и от бул. "Александър Малинов" до Околовръстното.

Очаква се рехабилитацията да приключи до 3 август, а след нея софиянци да се радват на изцяло рехабилитиран участък.

В час пик тапа днес се образува по "Цариградско шосе" в посока центъра, като причината за това е светофарът на Орлов мост. Въпреки че светофарите се регулират ръчно, задръстването в час пик започваше още от бившия хотел Плиска.

За разлика от движението в лентите в посока центъра, това в посока магистрала "Тракия" се случва изненадващо бързо. Единственото затруднение предизвикват тролеите, чиито шофьори са принудени да свалят прътовете на колите от контактната мрежа, за да продължат на дизел.

Въпреки всичко шофьорите, решили да отидат на работа с автомобил, не изглеждаха изнервени – не се чуваха клаксони, нямаше и засичания. Така де, народът е казал: "Трай, бабо, за хубост". А може би вече сме и свикнали.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

8

oglab

преди 8 години

Можеха поне да сложат табела кога затварят участъка. На затворената естакада за посока Пловдив сунтринта имаше две верижни катастрофи с 12тина коли...

7

Фастъкова

преди 8 години

Другото лято пак ще го ремонтираме. Важното е средствата да се усвояват.

6

Истината

преди 8 години

Истината е, че където има регулировчик, веднага стават задръствания. Когато този регулировчик регулира ръчно светофар, задръстванията пак си ги има, но са малко по-малки. Ако се остави светофара на автоматичен режим, задръствания или няма или са значително по-малки, въпреки че и тогава катаджията, който настройва светофара може да прояви чудеса от умност. Спцаилано Орлов мост е едно от най-сбърканите кръстовища по отношение на продължителност на зелена светлина на светофара в различните посоки.

fallback