Можеха поне да сложат табела кога затварят участъка. На затворената естакада за посока Пловдив сунтринта имаше две верижни катастрофи с 12тина коли...
Истината е, че където има регулировчик, веднага стават задръствания. Когато този регулировчик регулира ръчно светофар, задръстванията пак си ги има, но са малко по-малки. Ако се остави светофара на автоматичен режим, задръствания или няма или са значително по-малки, въпреки че и тогава катаджията, който настройва светофара може да прояви чудеса от умност. Спцаилано Орлов мост е едно от най-сбърканите кръстовища по отношение на продължителност на зелена светлина на светофара в различните посоки.
"причината за това е светофарът на Орлов мост" - преди два дни в 9 и малко сутринта, ръчното регулиращо устройство взе че заспа. Клаксоните на 12тата минута не го събудиха та един пешеходец се опита - за което получи нерегламентирани обратни съобщения - псувни и закани от въпросното устройство.
В България се прилага изпитан метод за създаване на задръствания при ремонти на пътното платно - чрез безумно ниска разрешена скорост, въпреки че в стесненият участък е напълно безопасно да се движиш и с 2-3 пъти по-висока скорост от разрешената. Все пак задръстванията не са чак толкова големи, защото никой шофьор не спазва тези ограничения. Ако ги спазват, София ще се блокира за нула време.
Ръчната регулация е най- добрия метод. В реално време се регулира интензитет, притискателна сила, обороти и др.А, сетих се и друго- абе как може един електронен контролер на светофар да е по- умен от полицай в будка?
Ще има задръствания, докато слагат ограничения на скоростта, вместо да разрешат по-висока скорост, за да няма задръствания, но КАТ така препоръчва - 20, 30, 40 км/час и ... задръствания.
Нов етап в ремонта, но стари тапи по Цариградско