Буферните паркинги в София са три. Снимка: архив Булфото
fallback

От утре влизат нови цени и условия за паркиране в трите буферни паркинга на столичното метро, съобщиха от пресцентъра на Столична община.

Притежателите на персонализирана месечна, тримесечна, шестмесечна или годишна карта за всички линии на обществения транспорт ще могат да паркират в паркингите безплатно в рамките на работното време на метрото.

Всеки следващ час след края на работното време (0.00 ч.) ще се таксува по 0,50 лева на час до началото на работното време (5.00 ч.).

Притежателите на други карти за обществения транспорт или на билети за метро ще могат да паркират безплатно до два часа, а всеки следващ час ще е на цена от 0,50 лева. Цената за паркиране на буферен паркинг без ползването на услугата „Паркирай и пътувай със софийското метро” ще е 1 лев на час.

За да се ползват новите цени и услуги за паркиране, всеки трябва да представя билета за паркиране и превозния си документ в пунктовете за продажба на билети в метростанцията. В зависимост от вида на картата пътникът ще получава и бонусите за престоя на автомобила му в паркинга.

Пътниците, които паркират автомобил в един от трите буферни паркинга, могат да използват и услугата „паркиране” в комплект с двупосочен билет за метрото, която дава възможност за паркиране и пътуване в две посоки в рамките на два часа за два лева.

Цена за паркиране, както и възможността за ползване на другите услуги за паркиране в комбинация с карти за градския транспорт стават чрез билетните каси на метростанциите от 6.00 до 22.00 ч., както и в касите, разположени в буферните паркинги на бул. „Цариградско шосе”, бул. „Черни връх” и бул. „Ломско шосе” от 5.00 до 6.00 ч. и от 22.00 до 24.00 ч.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

27

Софиянец

преди 6 години

Не мога да разбера, тези хора в общината, дето ги вземат тези решения, в кой град живеят, явно не е София! Общината и всички жители на града имат интерес тези паркинги да са пълни, вместо колите да обикалят по 2 часа в кварталните улички, да димят под прозорците на жилищните блокове, да се катерят по тротоари и градинки и да разнасят кал... после било запрашено. Какви са аргументите, при положение че паркингите стояли празни да им се вдига цената??? Обяснете госпожо Фандъкова!

26

Фреди Меркюри

преди 10 години

Искам да дойда до София за 3 дни. Да си свърша работата да си попея ако искам и защо да не паркирам зад някой блок в Младост и пак да ви ползвам метрото. Та нали плащам данъци на тази скъпа кола която карам за да я спирам навсякъде където си поискам в цяла България. 1 лев на час Вие луди ли сте. 2 лева за Метрото за 3 дни ми излиза по моя начин (отиване и връщане). А спането-Ами имам си апартамент. Та нали вие позволихте да наблъскате толкова жилища Кооперацийки една до друга по 6 етажа. ***

25

king_for_a_day

преди 11 години

25, явно не знаеш какво е задръстването в Младост.Моето менние е, че тези паркинги не трябва да бъдат три огромни, а по-малки и разпределени по повече на брой метростанции из кварталите. Нека на входите артерии са наистина по-големички, но чак толкова е безсмислено. И естествено, отначало се полакомиха за пари с високи цени...смехория. Отначало се пуска по-евтинко, да се научат хората, после с цената се регулира броя на клиентите, така че да се печели от оборот, не от цени. Ама кой да мисли...

fallback