Не мога да разбера, тези хора в общината, дето ги вземат тези решения, в кой град живеят, явно не е София! Общината и всички жители на града имат интерес тези паркинги да са пълни, вместо колите да обикалят по 2 часа в кварталните улички, да димят под прозорците на жилищните блокове, да се катерят по тротоари и градинки и да разнасят кал... после било запрашено. Какви са аргументите, при положение че паркингите стояли празни да им се вдига цената??? Обяснете госпожо Фандъкова!
Искам да дойда до София за 3 дни. Да си свърша работата да си попея ако искам и защо да не паркирам зад някой блок в Младост и пак да ви ползвам метрото. Та нали плащам данъци на тази скъпа кола която карам за да я спирам навсякъде където си поискам в цяла България. 1 лев на час Вие луди ли сте. 2 лева за Метрото за 3 дни ми излиза по моя начин (отиване и връщане). А спането-Ами имам си апартамент. Та нали вие позволихте да наблъскате толкова жилища Кооперацийки една до друга по 6 етажа. ***
25, явно не знаеш какво е задръстването в Младост.Моето менние е, че тези паркинги не трябва да бъдат три огромни, а по-малки и разпределени по повече на брой метростанции из кварталите. Нека на входите артерии са наистина по-големички, но чак толкова е безсмислено. И естествено, отначало се полакомиха за пари с високи цени...смехория. Отначало се пуска по-евтинко, да се научат хората, после с цената се регулира броя на клиентите, така че да се печели от оборот, не от цени. Ама кой да мисли...
Съжалявам - исках да те подкрепя в разсъжденията и отговари ми беше към по-долния коментар, ама обърках номера.
Идеята е да си оставиш колата на метростанцията в квартала и от там нататък да ползваш метрото. Демек колата да ти е само за квартала. Например в Люлин и Младост метростанциите не са на удобно място за 70 % от населението и най-разумното решение е да караш 5 минути от вас до метрото и от там с влакчето. И по този начин движението в центъра намалява, а само по кварталите, където тъй или иначе няма задръствания остава.
Принципно си прав. Обаче излиза, че ти не можеш да ползваш нормално здравеопазването или транспорт, защото собствените ти приятели и сънародници те крадат. Защото ти плащаш и получаваш малко, а те не плащат и получават същото. Във всички развити държави всеки се осигурява на това, което взима иначе няма смисъл от социалната политика. Като малко плащат по-добре и те да спрат да плащат и всичко да стане частно.
Това че някой не се осигурява на пълно си е негов и на държавата проблем да си събере вземанията ( друг е въпросът каква услуга предлага ). Аз не съм съгласен обаче да товарят мен непрекъснато с данъци като един от малкото осигуряващ се на реални доходи и въпреки това да не мога да ползвам нормално нито здравеопазване нито транспорт нито чистото нито нищо това за мен си е пладнешки обир . Ще гласувам за всеки който направи така че солидарните услуги да те мотивират да работиш !
Какъв проблем в центъра? Всички отиват от кварталите в центъра на работа. Целта е да оставят колите си в покрайнините на София и да се движат с метрото в центъра и с гр.транспорт, за да няма задръствания. За какво да строят буферни паркинги в центъра като целта е да се разкарат повечето коли от центъра,а не да се концентрират в центъра. Толкова ли ти е трудно да разбереш.
какви буферни паркинги бе *** гербери проблема на София е в центъра и там трябва да се строят многоетажни паркинги,а не в Криводол и Бусманци
До DO SELTACITEКато ти гледам кривописа ми става ясно кой е "***" и кой не е.Някой да си прибере вресиите.
SEKLTACI, KATO IDVTE U SOFIA PRESKA4AITE RELSITE DA VI NE UDARI TOKA, NO NE ZABRAVIAITE DA SI HVURLLIATE BOKLUCITE KUDETO NAMERITE, GLEDKATA E 4UDESNA, KAKTO I KATO KARATE DA SE PRAVITE NA MAISTORI NA SPORTA, SUSTEZATELI OT FIRST CLASS. KATO PARKIRATE DA E NA 2, NE NA 3 MESTA, KATO NA MEGDANA U VASHETO SELO. DA NE SE KUPETE, INACHE KAK SHE VI POZNAEM CHE STE OT PROVANS. NAI-DOBRE E DA SE VUVEDE JITELSTVO I TOGAZVA SIFIA SHTE E CHIST GRAD.
На софиянци им направиха метро,удобства,а те и от това не са доволни.*** народ в *** държава.22604
Принципно си прав. Но има и едно но - не може все всички да очакваме държавата да дава, а ние нищо да не даваме. Може ли всеки втори да окрива доходи, да не се осигуряна на реалната си заплата, защото 50лв да даде на държавата на месец му се струват много. И после пита, ама защо държавата не може да ми даде с 50лв по-високи детски или майчински. Е затова... защото се въртим в един омагьосан кръг и тези отгоре и тези отдолу искат само да взимат и нищо да не дават - народопсихология просто.
На бедния българин и това му е много. Хората на запад може да плащат, но я да напишат какви заплати, пенсии, детски. Не може като не получаваш, някой все да иска да даваш. Когато умните тикви вдигнат стандарта на хората, тогава ще може да очакват и хората да плащат иначе вечно ще се тарикатее. За да ходиш да изкараш някаква кирлива заплата няма да си оставиш колата срещу заплащане.
Пълно неразбиране на проблемите на София от ГЕРБ в София. Тези паркинги ще продължат да бъдат празни - това се знаеше предварително. Празни ще бъдат даже и безплатни за всички да ги направят.
До ТОВА СА ГЛУПОСТИима такси за паркиране на улицата на запад ама ти май от село не си мърдал и не си видял.
До Анонимен9ПЕНСИОНЕРИТЕ НЕ ТРЯБВА ДА ИМАТ НИЩО БЕЗПЛАТНО И НАМАЛЕНО.НАМАЛЕНИЯТА И БЕЗПЛАТНИТЕ НЕЩА ТРЯБВА ДА СА ЗА БАДЕЩЕТО НА СРАНАТА-ДЕЦАТА,УЧЕНИЦИТЕ И СТУДЕНТИТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Уау, това е чудесна новина! Най-накрая да направят нещо хубаво за подобряването на трафика в София.
Нови цени за паркиране в буферните паркинги на метрото