Творческа агенция Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България, празнува 15 години през 2024 г., вдъхновена от динамичното развитие на услугите и екипа си.

Историята на Publicis Dialog започва през 2008 година, когато обединява в себе си две съществуващи звена на Групата. От самото си начало агенцията включва всички BTL инструменти на едно място. Тя е известна с нестандартно си за тогавашното време портфолио, включващо услуги като директен маркетинг, изграждане на бази данни, създаване на механика и реализация на потребителски промоции, организиране на специални събития, включително т.нар. „road shows“, и промоции в точката на продажба. През 2013 г. достига до впечатляващите 2602 организирани събития и 1 194 288 контакта в десетки населени места и курорти само в рамките на една година.
Story image

През годините Publicis Dialog надгражда услугите и позиционирането си и насочва енергията си в аспекта на творчеството и иновациите с амбицията да създава убедителен CTA (call-to-action) продукт с ясни и силни послания, които насърчават потребителя към активно взаимодействие с продуктите и брандовете. След 2017 г. портфолиото от услуги нараства с т.нар. „shopper marketing“, а впоследствие и с бранд консултиране, изграждане на дългосрочни стратегии за клиенти, ATL и имиджова комуникация.

"Publicis Dialog израсна много през годините и се утвърди като 360-градусова творческа агенция с фокус върху интегрираните комуникационни решения, потребителското изживяване, краткосрочните стратегически кампании, както и създаване на комуникационни решения в точката на продажба. Арсеналът от експертни умения и услуги, който предлагаме, ни помогна да развием бизнеса с дългогодишни клиенти и да спечелим доверието на водещи компании от различни индустрии, за да се превърнем в един от лидерите на пазара.“ – споделя Йордан Кумчев, управляващ директор на Publicis Dialog, част от Publicis Groupe България.

Портфолиото клиенти на Publicis Dialog включва дългогодишна работа с компании като Visa, HP, Coca-Cola, Colonnade, Lindt и др.