Най-актуалният тренд на пазара на алкохол и вино е да се търсят по-нискоалкохолни продукти. В отговор на това избата от Съединение New Bloom Winery пусна на пазара първия си винен микс с плодов сок – Verano Azur FUSION. Предлага се в два вкуса: бяло с праскова и маракуя и розе с ягода и къпина. Винените миксове са с натурални плодови аромати и само 7,5% алкохол. По-нискоалкохолните продукти са предпочитана алтернатива за потребителите от поколението Z, които търсят заместители и по-свежи варианти на виното и високоалкохолните продукти.

Рецептурата за създаването на Verano Azur FUSION е специално разработена от енолозите на New Bloom Winery и усъвършенствана след десетки потребителски тестове. Дизайнът на новите продукти следва свежата и цветна линия на марката Verano Azur като те се предлагат във винена бутилка с удобна винтова капачка за по-лесна консумация. Любопитна подробност е, че новите винени миксове с плодове може да се консумират както в чаша за вино, така и в голяма чаша за коктейл. Сервират се силно охладени – на 8-11 °С, с плодове - резени праскова, малини, ягоди и бучки лед. Verano Azur FUSION могат да се използват и за направата на сорбе или със ситно натрошен лед. За разлика от традиционното вино, те се комбинират с газирана вода, плодове и лед, които набират популярност сред летните коктейли.

Verano Azur FUSION се стреми да отговори на новите очаквания на най-младите потребители и защо не, да ги спечелим да опитват и харесват вино. Затова търсихме безкомпромисно качество и баланс между винения микс и плодовия сок. Така се роди Verano Azur FUSION.”, споделиха от избата-производител. Винарната се намира в град Съединение и разполага с близо 8000 дка лозя. Категорията на нискоалкохолни и безалкохолни вина в световен мащаб се увеличава всяка година, водена от нарастващото търсене. Особено активни са ключовите пазари в САЩ, Великобритания, Германия, Испания, Франция, както и Австралия и Япония. Според данни на IWSR продажбите на подобни продукти вече са достигнали 11 милиарда долара и се очаква следващите 10 години да надминат 24 милиарда долара. Нещо повече – престижните световни конкурси като Concours Mondial de Bruxelles и Mundus Vini, дори направиха отделни секции и вече дават награди в категорията.