Новото лого на ДЗИ. Снимка: ДЗИ
fallback

Водени от грижата за сигурността и спокойствието на клиентите, експертите на ДЗИ подготвиха предложения, от които всеки може да избере най-подходящата застрахователна комбинация от покрити рискове. Традиционната Великденска кампания стартира от 1.04.2013г.

За своите индивидуални клиенти, за периода на кампанията ДЗИ предлага пълна защита за дома и семейството: застраховки имущество, застраховки „Злополука” и застраховки „Живот”. Ексклузивно от началото на април до края на юни всеки клиент може да се възползва от преференциалните великденски условия.

За първи път освен обичайните отстъпки ДЗИ предлага бонус допълнителни покрития към застраховките „Имущество” – кражба до 1000 лв. и разходи за временно настаняване. 

Само до 30 юни всеки клиент и членовете на неговото семейство могат да се възползват от промоцията  и улесненото сключване на индивидуална застраховка „Злополука”. Всеки член от семейството, застраховало дома си в ДЗИ, получава покритие от 2000 лева само на цена от 4 лв. за възрастен и 3 лв. за деца под 14 години.  

За клиентите, които търсят дългосрочна финансова стабилност и сигурност при непредвидени ситуации, ДЗИ осигурява изключително гъвкави индивидуални решения - застраховки „Живот”, комбиниращи спестяване и/или защита в зависимост от нуждите на клиента.

Паралелно с богатия набор от възможности за индивидуални клиенти, ДЗИ мисли и за бизнеса. Кампанията е насочена и към работодателите. На фирмите  предлагаме  пакет от групова  застраховка „Живот” и новия продукт ДЗИ „Здраве”, насочен към опазване здравето на нашите клиенти.

Продуктът гарантира възстановяване на разходи за извънболнично лечение, медикаменти за домашно лечение, помощни средства и медицински транспорт, както и изплаща суми за оперативно лечение и болничен престой. И всичко това - на изключително достъпна цена започваща, от 6 лв. месечно на лице. 

Комбинацията на груповите застраховки „Живот” с ДЗИ „Здраве” дава изключителни предимства на работодателите и отговаря напълно на търсенето на пазара в този сегмент.

ДЗИ започва и кампания за въвеждане и популяризиране на своята нова визуална идентичност. В рамките на тази кампания са предвидени редица хубави изненади за клиентите, посредниците и партньорите на дружеството.

В периода от 01.04-30.06.2013г. първите 2000 клиента на ДЗИ, които сключат или подновят една от изброените застраховки, ще получат подарък – плажна кърпа с новото лого на ДЗИ. Паралелно стартира и кампания за ипотечни кредити на СИБАНК - също част от КВС груп.

Информация за застрахователните продукти, включени в кампанията:

Имуществените застраховки на ДЗИ защитават, както жилището или офиса на клиента, така и вещи за ежедневна употреба в едно домакинство (мебели, домакински електроуреди и др.) или офис оборудване. Те осигуряват застрахователна защита за събития, настъпили в резултат на пожар, природни бедствия - буря, градушка, наводнение, земетресение, злоумишлени действия на трети лица, кражба чрез взлом и въоръжен грабеж, чупене на стъкла и др.

Злополука – в допълнение към имуществената застраховка ДЗИ предлага и защита на клиента и неговото семейство срещу неблагоприятни събития, свързани със злополука.

Индивидуални застраховки „Живот” – чрез иновативните продукти – универсалните застраховки ДЗИ Селект+ и ДЗИ Спринт и класическата застраховка ДЗИ Актив+ ние предлагаме на нашите клиенти модерни решения, комбиниращи висока степен на застрахователна защита, с възможност за спестяване. Тези продукти дават сигурност на семейството и осигуряват бъдеще на децата.

ДЗИ „Здраве” и групови застраховки „Живот” – чрез този комбиниран продукт ДЗИ предлага на работодателите възможност да защитят своите служители при неблагоприятни събития от злополука или заболяване; Продуктът се предлага и с възможност за спестовна програма. ДЗИ „Здраве” е най-новата ни застраховка, която осигурява лечение, оптимална грижа за здравето и спокойствие на работното място.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback