Снимка: архив, БГНЕС
fallback

Изграждането на буферни паркинги ще реши проблемите с опашките от камиони по границите, каза от парламентарната трибуна служебният министър на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков.

Според него, ако има такива съоръжения, трафикът ще бъде регулиран и няма да се стига до струпване.

Дори влизането в Шенген по суша няма да реши този проблем. Пропускливостта на граничния пункт на Дунав мост при Видин  е между 40 и 50 камиона на час, каза още Гвоздейков. Според него е възможно да се мисли за законодателна инициатива, а държавата сериозно трябва да поеме ангажимента за изграждането на подобни паркинги в страната.

Гвоздейков отговори на въпрос от депутата Димо Дренчев, който заяви, че момчета "в черни дрехи" принуждават камиони да паркират на частен паркинг до Дунав мост край Видин, като българските плащали по 15 лева, а чуждите - по 15 евро.

В отговор на друг въпрос, свързан с пътуването с влак между Пловдив и Асеновград, както и в направление към Хасково и Свиленград, Гвоздейков каза, че заради ремонти на гара Пловдив се налага прекъсване на част от жп трасетата. За част от пътуващите е създаден временен перон, за който министърът заяви, че е разпоредил изграждането на по-добри условия на чакащите.
(БТА)
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

20

Гост

преди 1 месец

Я се скрий и да ти намерят тихо бюро, че от теб и твоите управители на УС нищо не става, но нали сте на президента и ДПС и държавата да продадете сте несменяеми.

19

Боил

преди 1 месец

Климатиците на немските вагони издържаха само месец.Вече не работят.Трябваше да ги купите с технически персонал.

18

Анонимен

преди 1 месец

Буферните паркиниги, не само няма да решат проблема, ами и ще го задълбочат. Проблма е в туткавите гранични и митнически процедури и като бонус персонала. Ето започна миграцията на турците и какво - на Калотина се чака с часове.. недай си боже да уцелищ и когато се сменят смените..

fallback