Въвеждането на зелен транспорт ще бъде сред водещите ми приоритети, заяви новият министър на транспорта и съобщенията инж. Георги Гвоздейков на церемонията по приемане на управлението от досегашния ръководител на институцията Христо Алексиев. Работата по плана за оздравяване на „Български пощи“ ЕАД и изпълнението на Проектите по плана за възстановяване и устойчивост са другите важни задачи пред новия екип. Георги Гвоздейков подчерта, че е важно бързо да бъдат решени въпросите с обжалваните поръчки за доставка на нов подвижен състав за железопътния транспорт.
„Това, което е направено, ще бъде продължено и надградено. Най-важното е максимално бързо да покажем резултати, които са важни за хората“, коментира той.Досегашният вицепремиер и министър на транспорта и съобщенията Христо Алексиев заяви, че за него също е важно да продължи работата по оздравяване на Български пощи, изпълнението на проектите по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“, съобщи БНТ.
„Имаме отлична възможност за геополитическо позициониране в региона“, добави Христо Алексиев. В тази връзка стартирахме редица проекти, както и активизирахме работата по Средния коридор за транспортни доставки между Азия и Европа, каза още той.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
17
Смешки
преди 10 месецаЗелен транспорт, задвижван на ток от тецове. И колкото по-зелен става транспорта, толкова повече пушат тецовете. Ефект - нулев за климата.
16
ЧИТАТЕЛ
преди 10 месецаСтранна фамилия. какво ли е закодирано в това име? И кому са нужни българските пощи, та ще ги оздравява? Нашият ЖП транспорт е най-бавен, неудобен като место, и пак никому не нужен. Кой иска да се вози в едно купе с шведи? А като имаш кола , може да ходиш на работа на 2км, и на 102, както е навсякъде по света, но пиронът не го е разбрал. Въглеродните емисии в ЕС за последните 10-12г изобщо не са увеличени, и нямат никакво въздействие.
15
Анонимен
преди 10 месецаВъв великите САЩ траверсите на железопътните линии са от 19-ти век и са все още дървени. Катоастрофи с дерайкорали влакове ставет практически почти всеки ден. Няма нито километър скоростна отсечка. А електрически автобуси ще се произвеждат тепърва, вицепрезидентката възторжено откри първото производство буквално преди броени месеци.