Партия "Възраждане" влиза в сферата на интелектуалната собственост. Вече e заявена търговска марка "Костя Копейкин", в която влизат разнообразни стоки и услуги, съобщи Bulgaria ON AIR.

Собственик на бъдещата търговка марка "Костя Копейкин" е секретарят на "Възраждане"  в София  Деян Николов, а негов помощник е адвокат Петър Петров, който е и зам.-председател на партията.

Лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов получи прякора "Костя Копейкин", с който е осмиван в социалните мрежи. Във Facebook дори съществува и страница "Копейкин", която иронизира Костадинов, партията му и техните избиратели.

ПР експертът Арман Бабикян е на мнение, че регистрирането на тази търговска марка показва  непознаване на материята, уреждаща правата върху търговските марки .

Още по темата

"Неграмотност предполагам и някой вероятно го е заблудил, че така няма да използват прякора му или може да започне да произвежда памперси , не знам. Дано да не реши ,че във варненския квартал "Възраждане" трябва да си вадят лична регистрация с разрешение за квартала", заяви той.

Според адвокат Диана Попова лидерът на "Възраждане" се опитва да избяга от хумористичното прозвище .

"Нито едно лице не може да забрани, въз основа на това ,че имат регистрация на търговска марка, този словен израз да бъде използван в коментари в социалните мрежи или говоримия език. Подозирам, че целта е  да се атакуват групи във Facebook", коментира тя.  В заявката на търговската марка попадат множество стоки и услуги, сред които печатни издания и рекламна дейност.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase