Снимка: АПИ
fallback

В съответствие с изискванията на приложимите стандарти за сигурност всички права за достъп до тол системата са ревизирани и са актуализирани паролите за достъп. Новите администраторски кодове за достъп до тол системата, с които ще могат да се създават права на служителите за работа в нея, бяха връчени днес от изпълнителите от „Капш Трафик Солюшънс“ на управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура съобщиха от МРРБ.

Михаел Вебер, официален представител и изпълнителен директор на „Капш“ – България, връчи кодовете на Асен Ненчев, член на Управителния съвет на АПИ. В отговорностите на Ненчев е Националното тол управление. В запечатан плик от „Капш“ връчиха кодовете, като за предаването беше подписан протокол между Ненчев и Вебер.

Връчването на новите кодове се състоя в Министерството на регионалното развитие и благоустройството в присъствието на вицепремиера Гроздан Караджов, заместник-министъра на регионалното развитие Явор Пенчев, председателя на АПИ Тодор Василев, директора на Националното тол управление Ивайло Иванов.

„Целта е да бъдат избегнати всякакви съмнения за нерегламентиран достъп до данните. Така, заедно с новото управление на АПИ, гарантираме, че няма да има нерегламентиран или незаконен достъп до данните в тол управлението“, коментира министър Караджов. Всеки достъп до системата се записва автоматично и съхранява спрямо установените правила.

Всички съществуващи досега потребителски кодове за достъп също са ревизирани. Новите кодове за достъп на служителите в тол управлението, които ще създаде Ненчев, ще бъдат поименни. Така ще могат да се контролират по всяко време действията на конкретните служители с достъп и ще се избегнат съмнение за нерегламентиран достъп от страна на трети лица. На всеки 6 месеца тези кодове ще бъдат актуализирани.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

Анонимен

преди 2 години

австрииската фирма Капш ама иначе на еди хора от една специална нация управлява тол таксите за 300 мил лева по договор приходите до сега са 108 милиона

9

Анонимен

преди 2 години

оо петков по цяла европа го няма това да има тол система за селски пътища я се разкарайте първи в спире на газта , първи в дивия капитализъм , селските пътища се оправят от общините навсякъди и точка , лобитата са мафиоти на държавна издръжка , защо камионите минават по селските пътища защото са високи тол таксите , купуват винетка само при работа за седмица да не са луди хората да изсипват тонове пари в крадливата система всичко отива във чуждестраната фирма която управлява тол системата

8

опетков

преди 2 години

До Анонимен Дупка до дупка са точно защото бяха извън тол системата и тежкотоварният превоз се насочи към тях и ги разора. Интересно защо сега превозвачите не плашат със стачки и блокади както при Борисов? Знаят, че номерът няма да мине. Честита им промяна! Тол таксите за тях трябва да се вдигат докато жп транспортът стане по-изгоден от автомобилния. С вдигането на цените на горивата този момент неизбежно наближава.

fallback