На 3 места се констатираха неравности на автомагистрала "Марица", които са фрезовани и преасфалтирани. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски пред БНТ.
"Не правим компромис с качеството на работата", обясни той. - "Който е виновен, си е отстранил дефекта. Вероятно изпълнителят е пряко виновен, след това надзорната фирма не е успяла да констатира това и респективно Агенция "Пътна инфраструктура" със своята механизация и проверка го е намерила", допълни министърът и добави, че преасфалтирането е за сметка на строителя.
"По договор си има гаранционен период и те са длъжни да отстранят нередностите", категоричен бе Московски.
Готовият участък на автомагистрала "Марица" ще бъде открит днес. Отсечката свързва Димитровград с Харманли. На церемонията по откриването ще присъстват премиерът Бойко Борисов, еврокомисарят по регионалната политика Корина Крецу и ресорни министри.
Участъкът е дълъг малко над 34 километра. Изграждането му струва над 146 милиона лева, отпуснати по оперативна програма "Транспорт". Магистралата се пресича от международния път Е-85 чрез кръстовище на две нива, изградено до Димитровград.
Построени са и още два пътни възела – при Симеоновград и Тополовград. До края на октомври се очаква да бъде готов и другия участък от магистралата, който е с дължина малко над 31 километра. Така тя ще свърже Пловдив с граничния пункт "Капитан Андреево".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
22
Калоян
преди 8 годиниНяма лошо, че ги делят на лот-ове. Лошото е, че за всичко плаща народа. За това, че се изпълнява некачествено и след това се нуждае от корекции. Плаща и си мълчи. А трябва да се изметат от парламента, от управлението, от страната
21
qwerty
преди 8 годиниСамо да вметна пътните възли не са нито при Тополовград нито при Симеоновград , а са на пътя за тези градове но доста надалеч от тях.Учете география бе.
20
Калоян
преди 8 годиниНяма как да не стане на лунен пейзаж, като за основа използват сгурия ( понеже е по- евтино) и полагат по- тънък асфалт. За сметка на това комисионните са по- големи