22

Калоян

преди 8 години

Няма лошо, че ги делят на лот-ове. Лошото е, че за всичко плаща народа. За това, че се изпълнява некачествено и след това се нуждае от корекции. Плаща и си мълчи. А трябва да се изметат от парламента, от управлението, от страната

21

qwerty

преди 8 години

Само да вметна пътните възли не са нито при Тополовград нито при Симеоновград , а са на пътя за тези градове но доста надалеч от тях.Учете география бе.

20

Калоян

преди 8 години

Няма как да не стане на лунен пейзаж, като за основа използват сгурия ( понеже е по- евтино) и полагат по- тънък асфалт. За сметка на това комисионните са по- големи

19

OLD BEN

преди 8 години

Хайде да не си говорим за качество и гаранционни срокове! Другият участък от същата магистрала стана на лунен пейзаж след няма и година от пускането му. И започнаха кърпежите. Що за държава е мястото, в което живеем?! Вместо да го направим веднъж, но качествено и да издържи 10-15 г без ремонт, ние... Но както казаха хората преди мен, не може проектът да струва 150 мил., от които 100 милиона потъват в нечии сметка, и с останалите искаме да стане и да нахраним 10 фирми подизпълнители по веригата.

18

Калоян

преди 8 години

Проблемът си ти Московски. Проблемът е Борисов. Проблемът е Лилето Павлова. Вземате за изпълнители на проектите фирми, не които ще изградят настилката качествено, а такива, които ще ви дадат по- голям процент. От там идва и разрушаването, и пропадането, и проблемите.

17

морски

преди 8 години

В България 1 км. Магистрала строена от ГЕРБ струва м-у 15 и 22 милиона лева.В Германия цената е 5 милиона лева.Ха сега къде отива разликата!?

16

морски

преди 8 години

Аз по новата отсечка на околовръстното м-у Симеоново и Бистришко шосе открих поне 4 пропадания на асфалта дълги 5-6 метра всяко.Така строят ГЕРБ.Некадърници.

15

:)

преди 8 години

Симулация на загриженост за качеството, а не за краденето и рязането на ленти. *** и евтин PR. Но за такъв народ, явно и това е достатъчно.

14

Анонимен

преди 8 години

Е как колко? До откриването! След 2 месеца наложителния ремонт е за сметка на данъкоплатеца!

13

Анонимен

преди 8 години

А защо никой не споменава колко е гаранционния период на магистралата???

12

Анонимен

преди 8 години

Не е точно така!Имаме 200 млн.! 100 зима Бойко! 100 зима Черепа! От 100-те на Черепа, 5 дава на фирмата подизпълнител!

11

Анонимен

преди 8 години

Дава му Бойко на Черепа 100 млн., той прибира 95 млн. у джоба, дава 5 млн. на фирмите подизпълнителки и им вика: Ето ви, оправяйте се...!После що след 2 месеца, асфалта е на коловози и ями...?!

10

Анонимен

преди 8 години

Защо никой от журналистите не си направи труда да провери колко милиона струва километър от тази магистрала, че цената е 8 пъти по-висока от нормалната и къде отиват тези пари. В джобовете на кои приятелски фирми.

9

анонимен

преди 8 години

1 КИЛОМЕТЬР---4 000 000 ---МНОГО ,,ЕВТИНО,, КАК НЕ ВИ Е СРАМ---ДЕБЕЛИНАТА НА АСВАЛТА Е--3--4 САНТИМА

8

Анонимен

преди 8 години

БРаво!!!

7

Ненужник

преди 8 години

В България се работи много странно. Всяка работа се дава на хора, които са способни единствено да крадат и после всички се правят на учудени, че работата не е свършена.

6

1

преди 8 години

това ромче,министерче,както го нарече слънцето,ни взима за агънца,с тези 3 неравности.

5

zeus

преди 8 години

Ако външна фирма направи независим одит на дебелината на асфалта и подложката, не на предварително подготвените места, резултата сещате ли се какъв ще е ;)

4

Ред арми

преди 8 години

Проблемът не е отстранен. Все още е на премиерския стол...

3

Народа асфалт не яде

преди 8 години

Хората нямът пари за ядене а тея пак с асфалт се занимават .