Опитваме се със 100 милиона лева да ремонтираме повече, отколкото управлението на БСП смяташе да направи. Опитваме се да вложим повече асфалт с по-малко пари, заяви пред Нова телевизия регионалният министър Лиляна Павлова.
Тя седна до Диана Найденова в рубриката "Карай направо". Двете тръгнаха на инспекция на магистрала "Марица" - на участъка Димитровград-Харманли. Там тече финално асфалтиране и съвсем скоро участъкът ще бъде готов.
Без пътища няма икономика, няма хляб, няма работа. "Дори и зърното, когато се прибере, трябва да се извози, да се закара и да се преработи”, посочи Павлова.
Тези, които ни критикуват късопаметни ли са, след като нямат нито един проект за Северозапада? До 2009 г. за нито един път в Северозападна България нямаме нито проект нито проектна готовност. Няма с какво да си пуснем фиша, за да си поискаме европейското финансиране, отбеляза министърът на регионалното развитие, която е най-одбрявана в кабинета.
Тя посочи, че още от първия мандат на Бойко Борисов като премиер е възложено проектирането на направлението София–Видин и участъка София–Мездра.
Във връзка със снимковия материал а пътя между България и Сърбия на лидера на БСП Михаил Миков тя коментира, че пътят е реабилитиран. "Той беше в по-лошо състояние, беше ремонтиран и в момента там има свлачище”, добави Павлова.
Тя подчерта, че работата върви и министерството има пълна мобилизация, но вследствие на бедствията има голям брой свлачища в цялата страна, за които се изискват средства.
"Едно време планирали „Дунав мост” да го има, но не планирали и не проектирали пътя. Проектирали сме го вече, но сега вече трябват пари. Само участъкът Мездра-Ботевград е 340 млн. лева - 800 млн. лева са необходими като минимум за отскок”, коментира тя.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
105
Ред арми
преди 9 годиниИ къде го влагате тоя по- евтин, но за сметка на това по- качествен асфалт? Може би влагате разликата в цените в една къща в Банкя, в друга в Бояна и т.н.... Общо взето се грижите май за сметките си- да не ви отслабнат. Крадливо герберско племе
104
до 150
преди 9 годиние точно по Тракия караха първо.... хахахах е това е да си *** хейтър. Пишеш нещо колкото да има нещо без никаква стойност и смисъл
103
Анонимен
преди 9 годинине мога да разбера само защо не караха по "тракия" - там да ги покажат "по-малкото пари и по-хубавия афалт"...... магистрали иначе строят.......