Данаил Папазов. Снимка: БТА
fallback

Транспортният министър Данаил Папазов обяви, че БДЖ е в много тежко финансово състояние, дори практически е във фалит.

По думите му администрацията на дружеството е с много раздут щат. Като пример за това той посочи броя на счетоводителите, които били 150. “Бях смаян от тази цифра”, призна новият транспортен министър. 

Според него в БДЖ е необходимо да има структурни промени, като трябва да се помисли за създаването на звена за маркетинг, които да търсят потенциални клиенти. Папазов очерта и друго липсващо звено в дружеството, което е добре да се създаде. Става въпрос за логистици, които да предлагат превоз на стоки от едно място до друго.

Министърът уточни, че след пълен анализ на "Товарни превози" ще може да каже как ще бъде спряна приватизацията на дружеството. Той смята да направи всичко възможно това да се случи. "Транспортното министерство има идея как”, коментира днес по време на конференция край Варна Данаил Папазов.

По думите му на "БДЖ – Товарни превози" са необходими над 700 млн. лв. "Не виждам как от приватизация ще се вземат тези пари”, каза още Папазов, обяснявайки, че приватизацията на дружеството няма до доведе до нищо добро. “Парите от това ще са не повече от 200-250 милиона лева заедно с малките активи, които ще се продадат”, уточни транспортният министър.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

36

смс

преди 10 години

САМО ТЕКА БРАТ БЪДИ ЧЕСТЕН НАРОДА ЩЕ ТЕ ОБИКНЕ ТИ СИ ЕДИН ОТ НАРОДА ДОСТОЕН СИН НА БЪЛГАРИЯ

35

Николов

преди 10 години

БРАВО,ТОВА Е ЕДИН ДОСТОЕН БЪЛГАРИН.Да се обедини БДЖ!Да се намали администрацията!Да се качат всички тирове от гр.преходи на вагони!В пътническите влакове да не се продават билети,да има само контрола,така както е в Европа.Успех!

34

Vesso

преди 10 години

Този от Марс ли пада?Нали предишното правителство се опита да направи тези реорганизация? Опозицията и синдикатите скокнаха.А склероза де.Нали обвиняваха,че се посяга на сигурността на БДЖ?Освен,че се смени правителството,какво друго се промени,че се смени позицията?Държавни и общински дружества не трябва да има.

fallback