Снимка: БГНЕС
fallback

Гвоздейков имаше голямо желание, искаше да остави след себе си нещо, но не беше наясно, че не стават много бързо нещата, особено в система като железниците. Това не е нещо, което може да го промениш от днес за утре. Железницата иска последователна политика. Този заяви за БНР Петър Бунев, председател на Синдиката на железничарите в България към КНСБ.

"Когато трябваше да се бута влакът - и друг път се е случвало. Това е не толкова авария, лошо стечение.То му трябва да се бутне един метър и влакът тръгва. Но за другото – пожарът, притесненията са основателни", каза още Бунев относно зачестилите инциденти и проблемни ситуации в БДЖ.

По думите му, машините са от по-старите, модернизирани, минал е ремонт.

"Случват се тези неща. Извънредният труд не е причина за запалването на локомотива, няма пряка връзка. Едно от звената, които куцат, е поддръжката – и на локомотивите, и на вагоните. Там е най-ниското заплащане. Хора не можем да привлечем и вие ясно каква квалификация ще притежават тези хора", подчерта той относно поредния запалил се локомотив и стотиците свободни работни места в системата. Една от причините за закъсняващите влакове са недовършените ремонти", добави още Бунев.

Според Бунев, никога няма да дойде конкуренция, докато инфраструктурата е в това състояние.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

15

Отговор :

преди 2 седмици

Няма кой да бута влака... :)

14

115

преди 3 седмици

БуневЯ кажи колко взема заплата, един човек който отговаря за сигурността на движение на влака, демек машинист, ревизор, и колко взема такъв който не отговаря пряко за това нещо?

13

Анонимен

преди 3 седмици

До 13 Ако има частен превозвач на пътници и пътниците ще избягат при него. Никой уважаващ себе си човек няма да се качи в сегашното БДЖ. Като изключим пътуващите до/от раб. си места, които могат и прави да пътуват в коридора, без да сядат във вагон, без да ползват тоалетна.

fallback