Снимка: БГНЕС
fallback

Климатичната инсталация на германските вагони, които БДЖ използва отскоро, не е издържала на високите температури. Това обясни изпълнителният директор на държавната компания Венцислав Славков след вчерашното напрежение с пътуващите от Бургас към София.

Славков обясни, че профилактиката на един вагон отнема поне два дни, а при немските тя е по-сложна. Проблем пред железницата е и недостига на персонал, който да се грижи за поддръжката на вагоните, тъй като само четирима техници обслужват новите 76 вагона.

До края на следващата седмица се очаква и последната партида от 19 германски вагона да пристигнат у нас. Скоро ще бъде въведена и нова билетна система, която ще замени хартиените билети.

"Нашето желание е наистина да ги движим, да задоволим интереса на хората към тези два влака с тези вагони, част от вагоните прехвърлиха пробега за профилактика. А като не направите профилактиката на едно нещо навреме, ако щете и на обикновен климатик, филтрите, ако не ги изчистите навреме, той започва да работи по друг начин", поясни инж. Венцислав Славков, изп. директор на БДЖ "Пътнически превози".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

41

Анонимен

преди 1 месец

Как може да се вземат40 г вагони без отваряеми прозорци и без климатик,ами ако стане и пожар 🔥 ! Да направят сега обществена поръчка да им монтират по някой друго джамлъче да вземат глътка въздух

40

Алекс

преди 1 месец

Вагоните и локомотива са в синхрон.И двете на 30+ години."Новите" вагони тепърва ще се трошат.Експлоатирани са порядъчно в Германия.

39

Анонимен

преди 1 месец

Новите вагинина БДЖ, 4-а употреба.

fallback