Снимка: Helpbook

Общ преглед
Резонно в разгара на летния сезон в платформата на Helpbook.info редовно пристигат сигнали за различни нарушения по Черноморието.

Наш потребител посетил плажа на известен курорт, а именно свободната зона на Дюни. Бил шокиран от мръсотията, която заварил и възмутен, че в продължение на няколко дни никой не се появил да почисти. „Така ли се грижи държавата за тези уникални природни забележителности?“. Изпратените снимки към сигнала са красноречиви.

Друг наш потребител е възмутен от отношението, което той и семейството му получили:

„Днес 6.07.2024 в свободната зона на плаж ММЦ, между 09:30 и 10:00 часа служител, който се представи като технически ръководител, ни забрани да ползваме плажна тента. Като гости на хотела имаме подсигурен чадър и два шезлонга. Ползваме последен ред, за да разпънем тента, без да пречи и да може детето да рови на сянка в пясъка. И на нас ни е приятно да полежим на пясъка. Във вторник (2.07) я разънахме до прътчката, но забелязахме, че идват възрастни хора с чадъри и за това другия път се разположихме в края на зоната. Така всеки ден до днес, докато господина, който караше мини трактор по плажа, не ни направи забележка. Не намираме това ограничение за редно. Моля колегите на въпросния технически ръководител да се запознаят с наредбата от Министерски съвет затова какво може и какво не може да се разполага в свободните зони на плажовете в Република България.“

Отново получихме сигнали за развалени храни - дали заради неправилното им съхранение поради горещините или става въпрос за чиста немарливост.

След консумацията от обедното меню на реномиран ресторант, авторът на сигнала получил спазми и болки, които били толкова силни, че дори не е могъл да посети лечебно заведение. Диагнозата по телефона от личния му лекар била хранително разстройство. Последвал разговор със служител в търговския обект, който го уверил, че проблемът му не се дължи на тях (че как иначе) и му пожелал бързо оздравяване.

След вечеря със закупено суши от голяма търговска хранителна верига цялото семейство се почувствало изключително зле - повръщане, диария и съпътстващите екстри. Молбата е БАБХ да извършват по-чести проверки, а при установени нарушения и нужните санкции.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase