Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики сподели пред Bulgaria ON AIR, че първоначалните твърдения, които са били изнесени в медиите я притесняват.
"Твърдението за отнемане на предимство е най-вероятната причина за настъпването на пътния инцидент, но на първо място аз искам да обърна внимание на видимостта в тази крива, тъй като това кръстовище се намира в крива. На второ място, съдейки по щетите, които са настъпили, автомобилът на НСО едва ли се е движил с 50-60 километра в час, както са ограниченията в зоната на такива кръстовища. По всяка вероятност този автомобил се е движел с много над 100 километра в час", заяви още Диана Русинова.
В студиото на "България сутрин" Русинова допълни, че пътната обстановка не е била толкова от голямо значние, колкото скоростта, с която се е движела колата на НСО.
"Много съм озадачена от това, защо така институциите започват да изкарват версии, в които вината едва ли не ще бъде прехвърлена само върху починалия водач. Това е най-удобният вариант, но се замислете - такъв тежък удар дали е възможно да се случи с 50-60 километра в час, каквото би следвало да е ограничението и би следвало един обучен водач на НСО в зоната на кръстовище в крива да използва такава скорост", каза Русинова за Bulgaria ON AIR.
Тя бе категорична, че в случай, че колата на НСО е карал със съобразената скорост, по всяка вероятност е нямало да има жертва и подчерта, че шофьорът на колата на НСО е трябвало да намали скоростта, имайки предвид факта, че навлиза в населено място.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
82
Анонимен
преди 1 месецвсеки шушлек експерт ако удара беше със 160км картинката щеше да е съвсем друга.
81
11
преди 1 месецОще като излезе тази новина, прокараха твърдението, че човекът не е спрял на знак "стоп". Само че, ако са били с висока скорост, няма как да разберат, че колата не е спряла на стопа. Всичко вони още от самото начало, целта е да хвърлят вината върху починалия, ама се оказа, че той е бил професионален шофьор. Остава версията за много високата скорост, с която кирчо е пътувал.
80
Хахаха
преди 1 месецДо Анонимен- явно говориш за Киа и Рено от преди 20-30 години. В момента са много по-добри от аудито, което за да го продават и да не са на загуба са поевтинили всичко възможно