Снимка: Bulgaria ON AIR

Лекарски кабинет остана повече от 6 часа без ток, заради създаден фалшив профил на собствениците в системата на електроразпределителното дружество.

"Първоначално реших, че е прекъснал токът заради ремонтите дейности, но в 12 ч. вече реших да се обадя в "Електрохолд", за да разбера какво се случва. За моя изненада, ме информираха, че ми е прекъснат токът заради неплатени фактури. Всъщност фактурите за последните 2 месеца са изпращани на друг имейл, който не е мой и се оказва, че ми е създаден фалшив профил. Наложи се да вдигна скандал, включително заплаших, че докато не ми пуснат тока, няма да напусна офиса", разказа педиатърът д-р Мирослав Спасов.

Така 6 часа по-късно електроподаването е възстановено, но проблемите не спират дотук.

"От 9:00 до 3:15 ч. нашата работа спря, не можех да издавам рецепти за антибиотици, за антидиабетни средства, хронично болните останаха без медикаменти, не можех да преглеждам деца заради студа. Ваксини щяха да се развалят", обясни медикът.

Той вече е подал жалба по случая. В писмена позиция от "Електрохолд" отговориха на нашето запитване.

"През октомври е променен имейлът за контакт на посочения клиентски номер. Клиентът, д-р Мирослав Спасов, е получил съобщение на първоначално посочения от него имейл за промяната, но не е предприел действия, за да информира, че тази промяна не е извършена от него. Предстоящите прекъсвания на електрозахранването, поради просрочени задължения, се публикуват на страницата на "Електрохолд". В последно публикувания списък фигурира посоченият клиентски номер. Компанията се извинява за причиненото неудобство и съветва клиентите внимателно да следят кореспонденцията, която получават от дружеството", се казва в тяхна позиция.

Д-р Спасов е готов да потърси помощ и от омбудсмана и институциите, ако от доставчика не открият кой е създал фалшивия профил.

Вижте повече в репортажа на Bulgaria ON AIR

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase