Снимка: БГНЕС

Гражданин сигнализира в платформата на Helpbook.info за възпрепятстване от служебно лице да извърши среща с районен кмет.

Представяме ви подробния сигнал: "От месеци насам се опитвам да си запиша час за среща с кмета на Община Овча купел, на сайта на общината пише, че чрез записване на час гражданите могат да се срещнат лично с кмета.

Но секретарката в кабинета на кмета на Община Овча купел, с която едва успявам да се свържа от няколко месеца насам, тъй като не винаги вдига телефона, в редките случаи, когато успея да се свържа с нея, прави всичко възможно да осуети и възпрепятства моята среща с кмета на Община Овча купел.

В момента проблемът продължава, помолих я да ми запише час за среща в приемното му време според изискванията, написани на сайта на общината, че срещата с кмета се осъществява чрез предварително записване, но въпросната секретарка ми казва, че тя не може да ми гарантира, че ще се срещна с кмета, тъй като можело той да има по-важни задачи в приемното си време, и не можела да ми запише определен час за среща.

Е в такъв случай какво би следвало да означава написаното на сайта на Община Овча купел, че среща с кмета се осъществява чрез предварително записване, как се осъществява това предварително записване, след като секретарката на кмета твърди, че кметът може да има по-важни задачи в приемното си време, тогава защо е обявено на сайта, че той има приемно време, след като секретарката му отказва да записва часове на гражданите за среща?

С тази секретарка трудно се води разговор и съм принудена да помоля Столична Община да ми съдейства да се срещна и да разговарям лично с кмета на Община Овча купел", пише в оплакването.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase