Снимка БГНЕС
fallback

БДЖ ще купува ПОС терминали за плащане с банкова карта във влака. Вече има обявена обществена поръчка, каза пред БНР Ивайло Георгиев - директор на "Продажби и обслужване" в компанията.

Публикуваният междинен отчет на дружеството показва, че за първото тримесечие на тази година БДЖ е имат приходи от едва 13,5 млн. лева от продажби на билети. Това е с близо 8 млн. лева по-малко в сравнение с тримесечието от миналата година. Лошите финансови резултати на дружеството са на фона на увеличеното финансиране от страна на държавата, която за първите 3 месеца е дала около 60 млн. лева.

Данните на БДЖ показват, че за първите три месеца на тази година са на загуба с 15,2 млн. лева. Около 4,2 млн. лева е била загубата за трите месеца на 2022 година.

Ивайло Георгиев каза, че в момента текат обществени поръчки, за да може продажбата на билети да бъде повишена. Освен купуването н ПОС терминали ще се достави и софтуер за автоматите за билети по гарите. Кога обаче всичко ще стане факт, Георгиев не каза. Машините за продажба на билети стоят от години по гарите.

През фейсбук имало опити за измами и искане на данни за банкови карти, каза още той. "С документи за пътуване хората могат да се снабдяват единствено от офисите на БДЖ или железопътните гари. Продажбите, които предлагаме чрез нашия сайт, са само за билети за еднократно пътуване. Нашите клиенти да бъдат много мнителни при подобни примамливи предложения, които се пускат в пространството". БДЖ са сигнализирали за измамата компетентните власти.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

19

ффф

преди 11 месеца

влака е медец - ядеш, пиеш или спиш каквото ти е кеф... това че са мръсни е като обществените тоалетни... като сме мизерници и цапаме такоз е... и другото не мога да разбера една държавна фирма защо трябва да е все на печалба като тя е създадена в полза на народа и може да е на загуба... все едно полицията да е на печалба

18

Анонимен

преди 11 месеца

Някои тук ми сравняват индийските железници с българските. При индийските пътниците се возят изпонасядали и по покрива на купетата и са натъпкани, като копърки в консерва във влака. БДЖ са по-зле от испанските железници, но не са в по-лошо състояние от индийските и това е неоспоримо. Нашите железници са нивото на сръбските и дори над нивото над гръцките.

17

Анонимен

преди 11 месеца

Чудо невидяно. Руснаците от години плащат навсякъде с телефоните си.

fallback