Wizz Air искрено се извинява за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432 от Абу Даби до София на 25 май и потвърждава, че пътниците могат да подадат заявление за обезщетение на официалния уебсайт на Wizz Air, което ще бъде оценено и обработено спрямо приложимия Европейски регламент, съобщават от компанията.
Авиокомпанията прави всичко възможно, за да сведе до минимум неочакваните промени в полетния си график и да транспортира пътниците до желаната дестинация възможно най-скоро, като основен приоритет за Wizz Air остава безопасността на пътниците, екипажа и самолета.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
15
Колективен иск
преди 10 месецаСега всички пътници от въпросния полет да направят колективен иск. И съдене до дупка и след някоя друга година ще получат доста добри пари от тези!
14
Анонимен
преди 10 месецаТа като цяло проблема с WizzAir са простите и невъзпитани пътници, често и ромски групички, които могат да те побъркат. И да - причината е, че ако си без куфар полетите са пракелно евтини. А няма тест да те видят дали си *** или човек. Сиреч дали ще викаш, риташ предната седалка, дали ще притесняваш другите пътници, дали ще се буташ на излизане, дали ще се облегнеш на съседа и прочие други простотии за които трябва да те хвърлят навън без парашут.
13
Анонимен
преди 10 месецаBA не винаги е по-скъп от WizzAir, ако ходиш до Англия и носиш куфар цените са сходни. EasyJet са даже по-добри - по евтин priority boarding pass със седалка по избор за малко допълнителни пари. Но често си принуден да ползваш WizzAir защото на дадената дата може да няма полет в нормални часове с EasyJet или British Airways. А главната разлика е, че в British Airways полетите са една идея по-скъпи и без куфар, та малко с малко самите пътници са по-културни, тихи, спокойни и няма ромски групи.